نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

منتظر بازی Twisted Metal استودیو Firesprite نباشید

جیسون شرایر ادعا کرد که بازی Twisted Metal استودیو Firesprite در مراحل اولیه توسعه بود و هنوز چراغ سبز تولید را دریافت نکرده بود.

به‌نظر می‌رسد که بازی Twisted Metal استودیو Firesprite با تعدیل نیرو گسترده سونی لغو شده است. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که جیسون شرایر از رسانه بلومبرگ پس از انتشار گزارش اولیه در مورد اخراج ۹۰۰ کارمند پلی استیشن اعلام کرد که سونی تصمیم به لغو بازی لایو-سرویس توئیستد متال استودیو فایراسپرایت گرفته است.

هرمن هالست، رئیس استودیوهای پلی استیشن اخیرا از اخراج کارمندان استودیوهای اینسامنیاک گیمز، ناتی داگ و گوریلا گیمز خبر داد، اما هنوز معلوم نیست که چه تعداد از کارکنان استودیو Firesprite تحت تأثیر این تعدیل نیرو قرار می‌گیرند. با اینکه شایعه‌هایی از انتشار قریب‌الوقوع بازی Twisted Metal به گوش می‌رسید، یک منبع آگاه به جیسون شرایر گفت که این ویدیوگیم در مراحل اولیه توسعه به سر می‌برد و حتی چراغ سبز تولید را دریافت نکرده بود.

شایعه ساخت بازی جدید Twisted Metal از سال ۲۰۲۱ شنیده می‌شود. ظاهرا این بازی توسط استودیو Lucid Games، سازنده Destruction AllStars در دست توسعه بود و در ادامه وظیفه توسعه به استودیو Firesprite محول شد. استودیو لندن پلی استیشن تحت تأثیر اخراج گسترده سونی به‌طور کامل تعطیل خواهد شد. این استودیو سابقه کار روی Blood and Truth برای پلی استیشن VR را دارد و اخیرا مشغول کار روی یک بازی لایو-سرویس برای PS5 بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده