نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

بازی Final Fantasy 7 Rebirth مینی‌گیم‌های متنوعی دارد

اسکوئر انیکس تأیید کرد که بازیکن‌ها می‌توانند انتظار تجربه مینی‌گیم‌های زیادی را در بازی Final Fantasy 7 Rebirth داشته باشند.

زمان زیادی تا عرضه Final Fantasy 7 Rebirth  باقی نمانده است و بازیکن‌ها برای تجربه داستان حماسی این بازی مورد انتظار هیجان زیادی دارند. باتوجه‌به اینکه این بازی با استقبال منتقدها مواجه شده است، بسیاری از ویژگی‌های فاینال فانتزی ۷ ریبرث در روزهای اخیر مورد تحسین قرار گرفتند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها تنوع مینی‌گیم‌ها بود. حال نائوکی هاماگوچی، کارگردان بازی، در مصاحبه جدید خود به جزئیات جذابی از مینی‌گیم‌های بازی اشاره کرده است.

نائوکی هاماگوچی در گفت‌وگوی اخیر با رسانه رولینگ استون خاطرنشان کرد که بازی Final Fantasy 7 Rebirth نزدیک به ۳۰ مینی‌گیم جذاب را برای سرگرم‌‌کردن بازیکن‌ها در طول ماجراجویی آتی تدارک دیده است. به گفته این کارگردان، دسته‌ای از این مینی‌گیم‌ها قابلیت تکرار در هر زمانی از بازی را دارند؛ درحالی‌که بعضی دیگر فقط در مناطق خاصی از این بازی جهان-باز قابل تجربه هستند و دسته‌ای دیگر به یک مأموریت یا فعالیت خاص اختصاص دارند.

مینی‌گیم کوئینز بلاد در بازی Final Fantasy 7 Rebirth

کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth گفت: «ما نزدیک به ۳۰ مینی‌گیم را در بازی گنجانده‌ایم. بعضی از آن‌ها در تمام مدت بازی قابل تجربه هستند، اما گروه دیگر ممکن است به یک مأموریت خاص تعلق داشته باشند. همچنین بعضی از مینی‌گیم‌ها تنها در مناطقی مشخص از نقشه قابل بازی هستند؛ بنابراین مینی‌گیم‌های متنوعی ازجمله Queen’s Blood در این بازی وجود دارند تا بازیکن‌ها در تمام طول تجربه خود از آن‌ها لذت ببرند.»

در اقدامی جالب نائوکی هاماگوچی جزئیات بیشتری درباره مینی‌گیم Queen’s Blood ارائه کرد. طبق گفته این کارگردان، مینی‌گیم یادشده شامل محتوای کاملی از فعالیت‌ها برای جمع‌آوری کارت‌ها و مبارزه می‌شود که محوریت آن روی یک ماجراجویی داستانی اختیاری توسعه یافته است. بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ (۲۹ فوریه ۲۰۲۴) برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده