// سه شنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۳

فروش بازی Helldivers 2 در هفته دوم عرضه دو برابر بیشتر شده است

تحلیل‌گر وبسایت Circana در جدید‌ترین داده‌های خود از فروش دو برابری بازی 2 Helldivers در هفته دوم عرضه در کشور آمریکا خبر داد.

بازی Helldivers 2‌ موفقیت‌های زیادی را به‌دست آورده است؛ این موضوع تا جایی ادامه داشت که استودیو Arrowhead Game و شرکت سونی هرگز آن را پیش‌بینی نمی‌کردند. هل‌دایورز ۲ باوجود مشکلات سرور و اتصال بازیکن‌‌ها به آن (که به‌تازگی بهبود یافته است) توانسته است توجه بسیاری از پلیرها را به خود جلب کند.

این شوتر کو‌-آپ همزمان با دور شدن از زمان عرضه و تعریف بیشتر طرفداران، فروش بیشتری را تجربه می‌کند. مت پیسکاتلا، تحلیل‌گر شرکت Circana به‌تازگی اعلام کرد که فروش نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی هل‌‌دایورز ۲ در آمریکا در هفته دوم بیش از دو برابر هفته اول عرضه بوده است. فروش بازی‌ها به‌طور معمول در ابتدا بیشتر است؛ چراکه فروش ابتدایی آن‌‌ها در عرضه پس از مواجه شدن با بخشی از فروش، روند نزولی‌ای به خود می‌گیرد و به‌همین دلیل وضعیت فروش هل‌دایورز ۲ را می‌‌توان ویژه تلقی کرد.

پیسکاتلا در مورد خاص بودن وضعیت فروش Helldivers 2 اظهار داشت: «افزایش فروش در هفته دوم عرضه به‌خصوص در بازه تعطیلات نباشد اتفاقی نادر است.» این بازی در بریتانیا نیز با روند فروش افزایشی در هفته دوم وضعیت مشابه‌ای دارد. یوهان پایلستد، مدیرعامل استودیو اروهد گیم به‌تازگی ادعا کرد که هل‌دایورز ۲ تاکنون نزدیک به ۳ میلیون نسخه فروش داشته است.

بازی Helldivers 2 هم‌اکنون روی کامپیوتر و پلی استیشن 5 قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده