// سه شنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۰

ریمیک نسخه اول Assassin’s Creed در راه است؟

به‌نظر می‌رسد که Assassin’s Creed 4: Black Flag تنها بازی مجموعه اساسینز کرید نخواهد بود که بازسازی می‌شود. 

با اینکه یوبیسافت توسعه آثاری مثل بازی Assassin’s Creed Codename Red، بازی Assassin’s Creed Codename Hexe و بازی Assassin’s Creed Invictusَ را تأیید کرده است، به‌نظر می‌رسد که بازی‌های دیگری از این مجموعه هم در دست ساخت قرار دارند. شایعه‌های قبلی از تولید ریمیک Assassin’s Creed 4: Black Flag حکایت داشتند و اکنون به‌نظر می‌آید که این نسخه تنها ریمیک مجموعه اساسینز کرید نخواهد بود.

تام هندرسون از رسانه اینسایدر گیمینگ گزارش داده است که یوبیسافت در حال ساخت ریمیک دیگری از مجموعه Assassin’s Creed است. دقیقا مشخص نیست که کدام نسخه از این مجموعه بازسازی خواهد شد، اما طرفدارهای زیادی خواهان بازسازی نسخه‌های اول این مجموعه هستند. شایعه‌های پیشین حاکی از این بودند که ریمیک نسخه اول در دست توسعه است، اما این موضوع هنوز به‌شکل رسمی تأیید یا تکذیب نشده است.

تام هندرسون ادامه داد که این بازسازی تنها یکی از چند بازی آینده مجموعه Assassin's Creed خواهد بود که تا پایان دهه جاری به‌دست گیمرها می‌رسند. البته اگر برنامه زمانی انتشار بازی‌های این مجموعه صحت داشته باشد (عرضه Codename Red در سال ۲۰۲۴، انتشار Invictus در سال ۲۰۲۵ و عرضه Codename Hexe در سال ۲۰۲۶)، پر بیراه نیست اگر بگوییم که فاصله زیادی تا عرضه این ریمیک باقی مانده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده