نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۲

به‌زودی اطلاعات جدیدی از DLC داستانی بازی Final Fantasy 16 منتشر می‌شود

توسعه‌دهندگان بسته الحاقی The Rising Tide بازی Final Fantasy 16 به‌زودی اطلاعات جدیدی از این DLC را با طرفداران در میان خواهند گذاشت.

اسکوئر انیکس در دسامبر ۲۰۲۳ دو بسته الحاقی را برای بازی Final Fantasy 16 معرفی کردند که مورد اول با نام Echoes of the Fallen از همان روز و خیلی بی‌سروصدا در دسترس کاربران قرار گرفت و DLC دوم به‌نام The Rising Tide برای عرضه در بهار ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شد. حالا و در شرایطی که فاصله زیادی با فصل بهار نداریم، ماه آینده جزئیات بیشتری از محتوای جدید بازی با طرفداران در میان گذاشته خواهد شد.

درواقع اسکوئر انیکس اعلام کرد که پنل اختصاصی بازی Final Fantasy 16 در رویداد PAX East که در تاریخ ۲۲ مارس (۳ فروردین ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد، حضور دارد. نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده، تاکئو کوجیرائوکا، کارگردان DLC و مایکل کریستوفر کوجی فاکس، رئیس تیم بومی‌سازی محتوای بازی در این رویداد به ارائه توضیحات درباره DLC جدید بازی می‌پردازند.

اینکه جزئیات صحبت‌های این تیم درباره بسته‌ی The Rising Tide چه چیزی خواهد بود یا اینکه اصلا چه زمانی را باید برای عرضه‌ی آن انتظار داشته باشیم، فعلا نامشخص باقی خواهد ماند. اما باتوجه‌به اعلام بازه زمانی انتشار آن در بهار ۲۰۲۴ می‌توان گفت که اواخر ماه مارس زمان مناسبی برای ارائه جزئیات قابل توجهی درباره محتوای جدید بازی خواهد بود.

بسته الحاقی Final Fantasy 16: The Rising Tide

تریلر معرفی بسته The Rising Tide نشان می‌داد که بازیکنان به لوکیشن جدیدی در Mysidia سفر خواهند کرد که نام آشنایی برای طرفداران این مجموعه است. کوجیرائوکا، کارگردان DLC نیز قبلا اعلام کرده بود که بسته‌ی The Rising Tide حدود ۱۰ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت. بازی Final Fantasy 16 هم‌اکنون برای پلی استیشن 5 در دسترس قرار دارد. نسخه پی سی بازی نیز در دست ساخت قرار دارد و شایعاتی مطرح شده است که بازی برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس نیز عرضه خواهد شد.

دراین‌میان، طرفداران فاینال فانتزی بازی Final Fantasy 7 Rebirth را نیز در پیش دارند که در تاریخ ۲۹ فوریه (۱۰ اسفند) برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. 

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده