نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

فروش بازی Baldur’s Gate 3 از ۱۰ میلیون نسخه عبور کرد

بازی نقش‌آفرینی تحسین‌شده Baldur’s Gate 3 در مدت زمان کوتاهی پس از عرضه توانست ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

بازی Baldur’s Gate 3 موفقیت‌های زیادی را برای استودیو لاریان به ارمغان آورده است، اما از زمان خروج بازی از فاز Early Access هیچ آماری از فروش بازی ارائه نشد. توسعه‌دهنده‌ها قبلا اعلام کردند که این بازی نقش‌آفرینی تحسین‌شده در دوره دسترسی زودهنگام بیش از ۲.۵ میلیون نسخه فروخته است. اکنون مایکل دوز، مدیر نشر لاریان اعلام کرد که بالدرز گیت ۳ در چنین مدت زمان بسیار کوتاهی بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش داشت.

مایکل دوز پس از بروز مشکلات مرتبط با مادها در یک رشته توئیت جامعه طرفدارها را به صبر و شکیبایی دعوت کرد و از تداوم فروش فوق‌العاده بالدرز گیت ۳ خبر داد. استودیو لاریان روی پشتیبانی کامل Baldur’s Gate 3 از مادها کار می‌کند، اما به‌روزرسانی‌های بازی باعث اختلال در کار مادها شده و دردسرهایی را برای مادسازها به‌وجود آورده است. او به طرفدارها گفت که از «دست مادسازها، تیم‌های پشتیبانی یا توسعه‌دهنده‌ها عصبانی نباشند.»

مایکل دوز گفت: «تمرکز ما بر رفع مشکلات بازی [Baldur’s Gate 3] به‌همراه کار روی افزودن پشتیبانی از مادها در آینده معطوف شده است. ناامیدی بازیکن‌ها را درک می‌کنم، اما همه باید تمرکز خود را روی آینده بگذاریم. پشتیبانی از مادها و ویژگی کراس-پلتفرم برای اواخر سال جاری برنامه‌ریزی شده است. لاریان برای این موارد برنامه دارد، اما به کار و آزمون‌های بیشتری نیاز است. تا آن زمان به انتشار به‌روزرسانی‌ها و رفع ایرادات ادامه می‌دهیم.»

بالدرز گیت ۳ در ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده