نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

بازی Helldivers 2 سه میلیون نسخه فروش داشته است

یوهان پیلستد، مدیرعامل استودیو Arrowhead اعلام کرد که بازی Helldivers 2 به رکورد جدیدی در زمینه فروش دست یافته است.

با اینکه شرکت سونی تاکنون میزان فروش Helldivers 2 را اعلام نکرده است، به‌نظر می‌رسد که فروش این بازی در چند هفته گذشته به‌طور تصاعدی افزایش یافته است. یوهان پیلستد، مدیرعامل استودیو Arrowhead در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ (۱۲ فوریه ۲۰۲۴) اعلام کرد که این بازی نزدیک به یک میلیون نسخه فروخته است. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که یوهان پیلستد از فروش تقریبا سه میلیون نسخه از بازی هل‌دایورز ۲ خبر داده است.

این خبر در حالی اعلام می‌شود که استودیو Arrowhead اخیرا ظرفیت سرورهای Helldivers 2 را به میزان چشم‌گیری افزایش داد تا این بازی شوتر کو-آپ بتواند میزبان ۷۰۰ هزار بازیکن همزمان در همه پلتفرم‌ها باشد. با اینکه مدیرعامل استودیو اروهد اعتقاد داشت که هل‌دایورز ۲ در آینده نه‌چندان دور به ۸۰۰ هزار کاربر همزمان دست می‌یابد، اما این آخرهفته بدون مشکل سرور سپری شد و بازیکن‌ها توانستند بدون مشکل از تجربه این بازی لذت ببرند.

استودیو Arrowhead اکنون مشغول بهبنه‌سازی بیشتر بازی Helldivers 2 و ازسرگیری برنامه ارائه محتواهای پس از عرضه است. طرفدارها باید منتظر محتویات هیجان‌انگیزی باشند؛ هرچند هنوز از برنامه‌های آتی رونمایی نشده است. استودیو اروهد تیم توسعه بازی را نیز برای ارائه محتواهای آتی گسترش می‌دهد. هل‌دایورز ۲ در پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است؛ اثری که توانست در استیم به ۴۵۸ هزار و ۷۰۹ بازیکن همزمان دست پیدا کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده