نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

بازی Rise of the Ronin دارای بخش ساخت کاراکتر است

بازیکن‌ها در بازی Rise of the Ronin امکان شخصی‌سازی اجزایی نظیر شکل صورت و بدن، مدل مو و صدای کاراکتر را خواهند داشت.

همان‌طور که Rise of the Ronin به زمان عرضه خود در انتهای ماه آینده نزدیک می‌شود، شرکت سونی و استودیو تیم نینجا جزئیات بیشتری از این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز را در اختیار طرفدارها قرار می‌دهند. استودیو Team Ninja و شرکت کوئی تکمو اخیرا با انتشار ویدیو جدیدی به تشریح سازوکار مبارزات پرداختند. علاوه‌براین بخش سؤالات متداول صفحه رایز آو رونین در وب‌سایت پلی استیشن جزئیات بیشتری از بازی را به نمایش درآورد.

به‌عنوان مثال در صفحه Rise of the Ronin در وب‌سایت پلی استیشن تأیید شد که این بازی دارای بخش ساخت و شخصی‌سازی شخصیت خواهد بود. با اینکه در گذشته تیم نینجا اعلام کرد که قهرمان بازی یک شخصیت کاملا پرداخته‌شده با یک پیشینه غنی است، بخش سؤالات متداول تأیید می‌کند که گیمرها همچنان می‌توانند اجزای مختلف قهرمان بازی ازجمله شکل صورت و بدن، مدل مو و صدای کاراکتر را به دلخواه خود شخصی‌سازی کنند.

بخش سؤالات متداول تأیید کرد که گیمرها می‌توانند به سه بازیکن دیگر ملحق شوند تا مأموریت‌های داستانی اصلی Rise of the Ronin را به‌شکل آنلاین تجربه کنند، اما این بازی فاقد بخش بازیکن دربرابر بازیکن خواهد بود. این ویدیوگیم سه درجه سختی Dawn (آسان)، Dusk (عادی) و Twilight (دشوار) را در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد. بازی رایز آو رونین در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۳ (۲۲ مارس ۲۰۲۴) منحصرا برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده