// یکشنبه, ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۷

سازنده Dying Light 2 مشکلی با تعداد بیشتر بازیکنان قسمت اول بازی ندارد

کارگردان مجموعه بازی Dying Light طی مصاحبه‌ای ادعا کرد که تعداد بیشتر بازیکن‌های نسخه اول این سری نسبت به نسخه دوم هیچ مشکلی ندارد.

عرضه بازی Dying Light در سال ۲۰۱۵ توجه طرفداران بسیاری را به‌خود جلب کرد؛ این بازی زامبی‌محور به‌راحتی توانست به یکی از موفقیت‌‌های بزرگ و محبوب شود. شرکت Techland دنباله دایینگ لایت را در فوریه سال ۲۰۲۲ منتشر کرد، اما عرضه Dying Light 2 نتیجه یکسانی را به‌همراه نداشت. نسخه دوم بازی در زمان عرضه مشکلات فراوانی داشت، اما تک‌لند از تلاش برای بهبود و انتشار محتوای جدید برای آن دست نکشید.

تایمن اسمکتالا، کارگردان سری بازی‌های تک‌لند طی مصاحبه‌ای در مورد تعداد بیشتر بازیکن‌های نسخه اول دایینگ لایت نسبت به نسخه دوم صحبت کرد. در این مصاحبه اعلام شد که با گذشت زمان دایینگ لایت ۱ در استیم توجه بازیکن‌های بیشتری را نسبت به نسخه دوم به خود جلب کرده است. البته این موضوع با عرضه Dying Light 2: Stay Human Reloaded Edition تغییر کرد، اما پیش از عرضه نسخه یاد شده تعداد بازیکن‌های نسخه اول بازی بیشتر از تعداد پلیرهای نسخه دوم بود. اسمکتالا در این مورد اظهار داشت:

بازی Dying Light

«دایینگ لایت ۱ بازی فوق‌العاده‌ای است که اکنون درکنار ۸ سال ارزش محتوا با قیمت پایینی قابل خرید است. شکست‌ دادن چنین اثری بسیار سخت است، اما ما درهرصورت از پشتیبانی هر دو بازی بسیار راضی هستیم؛ چراکه آن‌ها اهداف متفاوتی با یکدیگر دارند. نسخه اول نقطه شروع خوبی برای ورود به دنیای دایینگ لایت است و پس از آن ما هنوز شاهد تجربه دنباله بازی توسط بازیکن‌ها هستیم. اثری که درنهایت بهترین و باارزش‌ترین پیشکش ما است.»

او به‌طور واضح اعلام کرد که تک‌لند متوجه عملکرد ضعیف‌تر دنباله دایینگ لایت نسبت به نسخه اول است، اما آن‌ها همچنان به کار روی نسخه دوم برای بهبود وضعیت کلی و موارد درخواستی طرفداران ادامه خواهند داد. این شرکت همچنان محتواهای زیادی را برای اضافه کردن به Dying Light 2 در نظر دارد.


منبع InsiderGaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده