نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰

حجم و زمان دانلود بازی Stellar Blade اعلام شد

زمان پیش-دانلود و حجم بازی اکشن ماجراجویی Stellar Blade استودیو Shift Up در پلی استیشن 5 مشخص شد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که زمان پیش-دانلود و حجم بازی Stellar Blade اعلام شده است. تصویر لورفته از پشت جلد استلر بلید نشان می‌دهد که این بازی انحصاری به ۳۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در کنسول پلی استیشن 5 نیاز خواهد داشت. نظر به اینکه با یک بازی نیمه جهان-باز و پرمحتوا سروکار داریم، حجم ۳۵ گیگابایتی کاملا مناسب به‌نظر می‌رسد و کاربران کنسول نسل ۹ سونی را برای آماده‌سازی فضای مورد نیاز به دردسر نمی‌اندازد.

تصویر پشت جلد نسخه فیزیکی بازی انحصاری Stellar Blade کنسول پلی استیشن 5

پیش-دانلود این بازی اکشن ماجراجویی در تاریخ ۲۴ آوریل ۲۰۲۴) آغاز خواهد شد؛ بنابراین طرفدارها دو روز پیش از انتشار Stellar Blade می‌توانند به‌سراغ پری-لود بازی بروند. در گزارش دیگری بیان شد که به‌روزرسانی نهایی استلر بلید در نسخه پری-لود بازی گنجانده شده است، اما برای خریداران نسخه فیزیکی وضع فرق می‌کند. ظاهرا کسانی که دیسک بازی را تهیه می‌کنند، باید آخرین به‌روزرسانی را هنگام نصب بازی در کنسول پلی استیشن 5 دانلود کنند.

بازی Stellar Blade در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۶ آوریل ۲۰۲۴) با قیمت ۷۰ دلار برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد و نسخه دیلاکس ۸۰ دلار قیمت خواهد داشت. در این بازی به‌عنوان ایو، یکی از اعضای جوخه هوابرد با نایتیباس می‌جنگید؛ هیولایی که به دستور یک نژاد ترکیبی از آلفا و الدر مأموریت دارد تا به پایگاه‌های بشریت حمله و انسان‌های باقی‌مانده را نابود کند. مدت زمان مورد نیاز برای تکمیل داستان اصلی بازی ۲۵ ساعت اعلام شده است.


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده