نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

مدل ارزان‌تر ایکس باکس سری ایکس با رنگ سفید لو رفت

 یک اینسایدر سرشناس ادعا کرد که مایکروسافت برای عرضه مدل ارزان‌تر کاملا دیجیتالی ایکس باکس سری ایکس سفید رنگ برنامه دارد.

با اینکه سونی اخیرا کنسول پلی استیشن 5 اسلیم را روانه بازار کرد، مایکروسافت هنوز سراغ ارائه مدل به‌روز کنسول‌های نسل ۹ ایکس باکس نرفته است. سال گذشته ردموندی‌ها مدل جدیدی از ایکس باکس سری اس با ظرفیت یک ترابایت را عرضه کردند و اکنون گزارش جدیدی مبنی‌بر عرضه مدل کاملا دیجیتالی ایکس باکس سری ایکس منتشر شده است.

یکی از افشاگرهای سرشناس ادعا کرد که مایکروسافت روی کنسول ایکس باکس سری ایکس سفید رنگ کاملا دیجیتالی کار می‌کند. عرضه این کنسول به‌همراه بازاریابی مناسب می‌تواند باعث افزایش دوباره فروش کنسول‌های ایکس باکس شود. همان‌طور که eXtas1s در رسانه eXputer گزارش داد، کنسول بعدی ایکس باکس فاصله زیادی تا عرضه ندارد.

این یک تغییر بسیار مورد انتظار برای ایکس باکس سری ایکس خواهد بود که این کنسول را به رنگ سفید در می‌آورد. ظاهرا شرکت مایکروسافت می‌خواهد با حذف دیسک درایو این کنسول هزینه‌های تولید را کاهش دهد.

این اینسایدر می‌گوید که کنسول تازه دارای هیت‌سینک‌های بهبودیافته است و از یک کارت Nexus ارتقایافته بهره می‌برد. این کنسول احتمالا ارزان‌تر از مدل موجود خواهد بود. با اینکه قیمت کنسول کاملا دیجیتالی ایکس باکس سری ایکس مشخص نشده است، مایکروسافت باید به‌دنبال کاهش ۵۰ تا ۱۰۰ دلاری باشد تا بتواند با مدل دیجیتالی پلی استیشن 5 رقابت کند. ظاهرا فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی این کنسول در مدل دیجیتالی تغییری نخواهد داشت.

این افشاگر ادعا کرد که این کنسول بین ماه ژوئن و جولای عرضه می‌شود. اگر این شایعه رنگ واقعیت بگیرد، مایکروسافت در آینده نزدیک از این کنسول رونمایی می‌کند. این اینسایدر می‌گوید که تصاویری از کنسول سفید رنگ Xbox Series X را دیده است. او تاریخ دقیق انتشار بازی Hellblade 2 را نیز به درستی فاش کرده بود.


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده