نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

محبوبیت چشم‌گیر بازی‌های Age of Empires ادامه دارد

مجموعه بازی‌های استراتژی Age of Empires به رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن دست یافتند.

بر کسی پوشیده نیست که Age of Empires یکی از موفق‌ترین مجموعه بازی‌های جهان است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مجموعه ایج آو امپایرز به رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن دست یافته است. پخش زنده اخیر مجموعه تأیید کرد که بازی‌های عصر فرمانروایان در مجموع بیش از ۵۰ میلیون بازیکن در سراسر جهان دارند.

مجموعه Age of Empires از زمان شروع به کار در زمینه تجاری و جلب نظر منتقدها به موفقیت‌های زیادی دست یافته است و محبوبیت این مجموعه شناخته‌شده مایکروسافت کماکان ادامه دارند. عبور شمار کاربران این مجموعه از ۵۰ میلیون نشان می‌دهد که ایج آو امپایرز هنوز طرفدارهای زیادی دارند و در زمره بهترین آثار استراتژی قرار می‌گیرند.

این مجموعه با انتشار Age of Empire 2 Definitive Edition برای اولین‌بار دردسترس کاربران ایکس باکس قرار گرفت. انتشار این مجموعه برای پلتفرم‌های بیشتر موجب افزایش محبوبیت ایج آو امپایرز شد که چنین دستاوردی در زمینه تعداد بازیکن‌ها را به‌دنبال داشت. بازی Age of Empires 4 اخیرا به‌شکل غیرمنتظره به ایکس باکس راه یافت.

توسعه‌دهنده‌ها با انتشار بازی Age of Mythology: Retold به گسترش مجموعه فکر می‌کنند؛ اثری که در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ در اختیار کاربران ایکس باکس نیز قرار می‌گیرد و اکنون می‌توان آن را به فهرست علاقه‌مندی‌های استیم اضافه کرد. در طول لایو-استریم اخیر تریلر جدیدی از بازی Age of Empires Mobile نیز پخش شد.

نظر به اینکه چندین بسته‌های الحاقی برای بازی‌های Age of Empires در دست توسعه است، می‌توان انتظار افزایش بیشتر تعداد بازیکن‌های این مجموعه در آینده را داشت. اکنون بازی‌های ایج آو امپایرز به مناسبت دستیابی بازی به ۵۰ میلیون بازیکن با تخفیف در استیم به فروش می‌رسند که فرصت خوبی برای ورود کاربران تازه‌وارد به مجموعه است.


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده