نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۵

بازی Suicide Squad انتظار برادران وارنر را برآورده نکرده است

شرکت برادران وارنر تأیید کرد که عملکرد بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در حد انتظارات نبوده است.

با اینکه سال گذشته شرکت Warner Bros Games با عرضه بازی Hogwarts Legacy به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرد، به‌نظر می‌رسد که امسال وضع فرق می‌کند. این شرکت اخیرا بازی Suicide Squad: Kill the Justice League استودیو راک‌استدی را به بازار عرضه کرد و حال به‌نظر می‌آید که از عملکرد این ویدیوگیم رضایت ندارد.

گانار ویدنفلز، مدیر مالی شرکت برادران وارنر در نشست مالی سه‌ماهه چهارم خاطرنشان کرد که بازی لوتر-شوتر سرویس‌محور Suicide Squad: Kill the Justice League در حد انتظارها ظاهر نشده است و درنهایت سال دشواری نسبت‌به سال مالی گذشته را برای شرکت ناشر رقم خواهد زد. این مقام ارشد از ارائه آمار فروش بازی خودداری کرد.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در ابتدای ماه فوریه ۲۰۲۴ روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شد و بازخوردهای ضد و نقیضی از منتقدها دریافت کرد. در ادامه بازیکن‌ها استقبال چندان خوبی از جدیدترین ساخته تیم Rocksteady نشان ندادند و آمار اوج تعداد بازیکن‌های همزمان بازی جوخه انتحار در استیم به سختی از ۱۳ هزار نفر عبور کرد.

با اینکه این بازی در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار گرفت، میزان فروش زمان انتشار آن نصف آمار بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy بود. استودیو راک‌استدی برای یک سال پس از عرضه بازی Suicide Squad: Kill the Justice League محتواهای هیجان‌انگیز زیادی تدارک دیده است که اولین محتوای مهم آن با شروع فصل اول و ورود جوکر به بازی آغاز می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده