نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۳

سازنده Final Fantasy 7 Rebirth به‌دنبال نمره بالا در متاکریتیک بوده است

کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth می‌گوید کسب نمره بالا در متاکریتیک یکی از اهداف تیم سازنده بوده است.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth قرار است تا کمتر از یک هفته دیگر و در تاریخ ۱۰ اسفند (۲۹ فوریه) به‌صورت انحصاری برای کاربران کنسول پلی استیشن 5 در دسترس قرار گیرد. به‌تازگی نمرات منتقدین بازی Final Fantasy 7 Rebirth در وبسایت متاکریتیک منتشر شد؛ نمراتی که نشان می‌دهد این نسخه از مجموعه با کسب نمره میانگین ۹۳ پس از بازی Final Fantasy 9 موفق‌ترین اثر در این سری به حساب می‌آید.

حالا در جدیدترین اخبار بازی، در همین رابطه نائوکی هاماگوچی، کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth ضمن قدردانی از همکاران خود، رسیدن به چنین موفقیت و کسب نمره بالای ۹۰ را هدف خود و اعضای تیم تولید بازی اعلام کرد. او توضیح داد: «کسب نمره بالای ۹۰ در متاکریتیک یکی از اهداف ما در استودیوی اسکوئر انیکس بوده است. این دستاورد تنها با تلاش فراوان تیم سازنده محقق می‌شد. من از صمیم قلبم از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

من در این مدت از جانب رسانه‌ها، جامعه، اینفلوئنسرها و همچنین تیم روابط عمومی حمایت زیادی شده‌ام. هرچقدر تشکر کنم کم است. درکنار هم این مسیر موفقیت‌آمیز و مثبت را تا روز انتشار بازی ادامه خواهیم داد.»

حالا باید منتظر ماند و دید آیا طبق نمرات به‌دست آمده، بازی Final Fantasy 7 Rebirth می‌تواند نظرات گیمرها را نیز به خود جلب کند یا خیر. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده