// جمعه, ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۶

Final Fantasy 7 Rebirth دومین بازی موفق فاینال فانتزی در متاکریتیک

بازی Final Fantasy 7 Rebirth از حیث نمره متاکریتیک دومین بازی موفق سری فاینال فانتزی است.

دیروز محدودیت انتشار بررسی‌های بازی Final Fantasy 7 Rebirth برداشته شد و تعداد زیادی از منتقدان، افراد تأثیرگذار صنعت بازی و دیگر شخصیت‌ها نظرات خود را درباره این بازی نقش‌آفرینی شرکت اسکوئر انیکس اعلام کردند. بازخوردها نسبت‌به این اثر درخشان بوده‌اند و این ریمیک توانست به یکی از بهترین نسخه‌های سری نام‌برده تبدیل شود.

در زمان نگارش این مطلب، فاینال فانتزی ۷ ریبرث در وبسایت متاکریتیک میانگین نمره ۹۳ را کسب کرده است که از این حیث دومین بازی موفق سری است و تنها Final Fantasy 9 با متای ۹۴ عملکرد بهتری داشته است. البته این متا برای FF 7 Rebirth از بین ۱۱۹ نقد ثبت شده است و این تعداد برای فاینال فانتزی ۹ تنها ۲۲ نقد است؛ پس شاید بتوان عملکرد این ریمیک را چشم‌گیرتر دانست.

همچنین نسخه اصلی فاینال فانتزی ۷ برای پلی استیشن 1 از ۲۴ نقد نمره ۹۰ را ثبت کرده است. این عدد برای قسمت اول ریمیک این بازی ۸۷ روی پلی استیشن 4 است و برای نسخه Intergrade پلی استیشن 5 نیز ۸۹ بوده است. دیگر عملکردهای موفق این سری ژاپنی به Final Fantasy 12، نسخه گیم بوی ادونس فاینال فانتزی ۶ و Final Fantasy 14: Endwalker تعلق دارند که متای ۹۲ را دریافت کرده‌اند. سپس Final Fantasy 14: Shadowbringers هم متای ۹۰ را از آن خود کرده است.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth روز ۱۰ اسفند (۲۹ فوریه) برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده