نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

تریلر Zombie Army VR شکار زامبی‌ها را نشان می‌دهد

استودیو Rebellion، توسعه‌دهنده بازی Sniper Elite با پخش تریلر جدیدی اعلام کرد که بازی Zombie Army VR در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود.

استودیو Rebellion تریلر جدیدی از بازی Zombie Army VR، اسپین-آف واقعیت مجازی Sniper Elite پخش کرد و از این طریق بازه زمانی انتشار بازی را تأیید کرد. البته توسعه‌دهنده‌ها تاریخ دقیقی را برای انتشار بازی اعلام نکردند، اما به این ترتیب مشخص شد که پلتفرم‌های پلی استیشن VR2، متا کوئست، هدست آکیولس ریفت و هدست‌های پی‌سی ازطریق استیم از این بازی پشتیبانی خواهند کرد.

در توضیحات بازی Zombie Army VR می‌خوانیم: «شما به‌عنوان یکی از اعضای گروه Deadhunters به میدان نبرد برمی‌گردید؛ گروهی متشکل از تک تیراندازهای حرفه‌ای که به شکار زامبی‌ جنایتکارهای جنگی می‌پردازند. شما در نزدیکی شهر بمباران‌شده نورنبرگ و در میان انبوهی از مردگان متحرک به مبارزه خواهید پرداخت تا در این راه به هرمن ولف، رهبر افسانه‌ای گروه در یافتن خانواده‌اش کمک کنید تا به‌همراه آن‌ها برای نجات اروپا از آخرالزمان زامبی‌ها بجنگید.»

به‌لطف راه‌یابی ناگهانی بازی Dead Island 2 به ایکس باکس گیم پس کنسول و پی‌سی در هفته جاری دوباره هیجان زیادی در ژانر بازی‌های زامبی-محور به‌وجود آمده است. درهرحال،استودیو ربلیون سال‌ها است که تمرکز خود را روی توسعه مجموعه بازی‌های Zombie Army معطوف کرده است و بازی بعدی این مجموعه نیز اولین نسخه‌ واقعیت مجازی آن لقب خواهد گرفت.

دانلود ویدیو از آپارات

این بازی می‌تواند به مجموعه Zombie Army کمک کند تا بیشتر شاخته شود. سه‌گانه‌ Zombie Army که در سال ۲۰۱۵ برای طرفدارهای این مجموعه منتشر شد، با واکنش ضدونقیضی از سوی منتقدها مواجه شد؛ هرچند بیشتر گیمرها این بازی‌ها را تداعی‌کننده حس‌وحال آشنای مجموعه و سرگرم‌کننده توصیف می‌کنند. Zombie Army 4 نیز امتیازات چندان بهتری را در متاکریتیک دریافت نکرد تا بار دیگر موجب اختلاف نظر بین منتقدها و طرفدارها شود.

تریلر جدید Zombie Army VR نشان می‌دهد که این بازی برای استفاده حداکثری از ظرفیت‎‌های این پلتفرم آماده می‌شود. گیمرها می‌توانند «از هر دو دست برای نشانه‌گیری با سلاح‌هایی نظیر رایفل‌ها، تپانچه‌های دوتایی یا مسلسل‌های خود استفاده کنند» و از قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد دیگری برای تجربه این بازی هیجان‌انگیز بهره ببرند. بازی زامبی آرمی وی‌آر شامل یک کمپین داستانی، بخش کو-آپ و دوربین خاطره‌انگیز X-ray Kill Cam خواهد بود.


منبع insider-gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده