نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۵

بازی Helldivers 2 برای هجوم کاربران همزمان آماده می‌شود

ظرفیت سرورهای Helldivers 2 با ادامه استقبال بی‌نظیر بازیکن‌ها دوباره افزایش پیدا کرد تا این بازی بتواند میزبان کاربران همزمان بیشتری باشد.

یوهان پیلستد، مدیرعامل استودیو Arrowhead Game در حساب کاربری خود در شبکه ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد که Helldivers 2 حالا رکورد جدیدی را از نظر تعداد بازیکن‌های همزمان به ثبت رسانده و به این ترتیب حداکثر ظرفیت سرور برای کاربران فعال بازی دوباره افزایش یافته است. درشرایطی که توسعه‌دهنده‌ها همچنان انتظار دارند که این ظرفیت در آینده نزدیک و به‌خصوص طی آخر هفته پیش‌رو تکمیل شود، این اقدام می‌تواند به فراهم‌سازی امکان تجربه هل‌دایورز ۲ برای گیمرهای بیشتر و کوتاهی زمان مورد نیاز برای ورود به حساب منجر شود.

ظرفیت سرورهای بازیکن‌های همزمان Helldivers 2 روی کامپیوتر و پلی استیشن 5 حالا به ۷۰۰ هزار نفر افزایش پیدا کرده که حدود ۵۰ درصد بیشتر از ظرفیت قبلی (۴۵۰ هزار نفر) است. یوهان پیلستد همچنین در پیام‌هایی که حالا توسط خودش حذف شده است، خاظر نشان کرد که این استودیو با احتیاط و به میزان مورد نیاز به افزایش ظرفیت سرور می‌پردازد تا این کار برای آن‌ها مشکل‌ساز نشود.

او در بخشی از توضیحات خود در این‌باره می‌نویسد: «یک خبر دیگر هم برای امشب دارم و آن هم این است که ما حداکثر ظرفیت سرورها را به ۷۰۰ هزار نفر افزایش دادیم. متأسفانه ما انتظار داریم که تعداد بازیکن‌های همزمان همچنان به این سطح برسد، اما اعتقاد داریم که زمان انتظار به‌مراتب قابل تحمل‌تر خواهد شد.»

استفاده از تفنگ لیزری در مبارزات بازی Helldivers 2

پیلستد قبلا هم توضیح داده بود که یک‌سری بهبود نهایی روی ساختار سرورهای Helldivers 2 اعمال خواهند شد تا آمادگی لازم جهت هجوم احتمالی کاربران در تعطیلات آخر هفته پیش‌رو را داشته باشد.

بازی Helldivers 2 بیش از ۸ سال در استودیو Arrowhead در دست ساخت بوده و تا تاریخ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ (۱۱ فوریه ۲۰۲۴) حدود یک میلیون نسخه فروخته است. درحالی‌که انتظار می‌رود آمار کلی فروش بازی تاکنون بیشتر شده باشد، ارووهد از همین حالا تصمیم گرفته است تا تیم توسعه‌دهنده بازی خود را برای محتوای آینده گسترش دهد.

بازی Helldivers 2 هم‌اکنون در پی‌سی و PS5 قابل تجربه است. این بازی به پدیده محبوب این روزهای استودیو اروهد تبدیل شده است تا وارد فهرست ۲۰ بازی برتر استیم با بیشترین بازیکن‌های فعال همزمان شود. همچنین این بازی بزرگ‌ترین عرضه بازی‌های فرست-پارتی سونی در استیم را رقم زد و در این راه از بازی‌هایی ازجمله God of War و Marvel’s Spider-Man پیشی گرفت.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده