// جمعه, ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۵

نام بازی مبارزه‌ای لیگ آو لجندز با تریلر جذابی اعلام شد

رایت گیمز  همزمان با پخش تریلر جدیدی اعلام کرد که نام پروژه L این استودیو 2XKO است.

استودیو Riot Games تاکنون مشغول توسعه بازی مبارزه‌ای دو بازیکن دربرابر دو بازیکن جدیدی با نام رمز Project L بود. اکنون این استودیو همزمان با پخش تریلر Year in Preview (کارنامه یک‌سال) اعلام کرد که نام این بازی 2XKO خواهد بود. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی جدید بازی را در کانال یوتیوب رایت گیمز مشاهده کنید.

تام کنن، تهیه‌کننده اجرایی استودیو رایت گیمز درباره روند توسعه بازی 2XKO اظهار داشت: «تیم توسعه ما از زمان مصاحبه پیشین به‌طور چشم‌گیری گسترش یافته و مراحل توسعه سرعت بیشتری پیدا کرده است. ما در حال توسعه یک بازی مبارزه‌ای برای طرفدارهای این سبک هستیم که مدام در حال تکامل خواهد بود و جزئیات هیجان‌انگیز بسیاری خواهد داشت، اما این بازی هنوز جای کار دارد و ما در این مورد می‌توانیم از کمک شما استفاده کنیم.»

تام کنن اعلام کرد که دموی این بازی در «مناطق مختلف جهان» عرضه خواهد شد تا استودیو سازنده بتواند بازخورد‌های گیمرها را دریافت کند. همچنین بازیکن‌ها می‌‌توانند با ثبت‌ نام در سایت بازی در پلی تست‌ها شرکت کنند.

بازی 2XKO در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع InsiderGaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده