نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۴

خط زمانی Elden Ring: Shadow of the Erdtree همزمان با داستان اصلی است

کارگردان Elden Ring جزئیاتی از خط زمانی داستان و سلاح‌های جدید بسته الحاقی Shadow of the Erdtree را به اشتراک گذاشت.

استودیو فرام‌سافتور به بازیکن‌های Elden Ring وعده یک ماجراجویی هیجان‌انگیز در دل تاریکی‌های بسته الحاقی Shadow of the Erdtree داده است تا آن‌ها را با رازهای جدیدی از افسانه‌های The Lands Between آشنا کند. حال هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی تایید کرده است تمام کردن داستان این بسته الحاقی تاثیری در رویدادهای داستان اصلی نخواهد داشت.

میازاکی در صحبت با فامیتسو خاطرنشان کرد خط زمانی داستان دی‌ال‌سی Shadow of the Erdtree همزمان با روایت اصلی است و بازیکن‌ها را به گذشته یا آینده دور نخواهد برد. بازیکن‌ها باید برای دسترسی به محتوای این بسته الحاقی ابتدا دو باس‌ Radahn و Mohg را شکست دهند. سپس ورود به Land of Shadow ازطریق بازوی پوسیده‌ای که از پیله بیرون زده است و بسیاری تصور می‌کنند متعلق به میکوئلا باشد، امکان‌پذیر خواهد بود.

پیله میکوئلا در بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree

کارگردان Elden Ring در ادامه جزئیات بیشتری از سلاح‌های تازه بسته الحاقی آینده را به اشتراک گذاشت: «اول از همه ما سلاح‌های سلطنتی ازجمله شمشیر بزرگ ژاپنی به‌نام دایتو و شمشیر دسته معکوس را به بازی اضافه می‌کنیم. علاوه‌براین سلاح‌های متمایز و جدیدتری هم تدارک دیده‌ایم؛ برای مثال می‌توانم به سبک مبارزه راهب یا استفاده از سپر دوگانه برای ترکیب دفاع و حمله اشاره کنم. خنجرهای پرتابی و سایر سلاح‌های قابل پرتاب هم در راه هستند. حتی اگر از تمام سلاح‌های بازی اصلی استفاده کرده باشید، فکر می‌کنیم دوباره از مبارزه با آن‌ها لذت خواهید برد.»

فرام‌سافتور تایید کرده است بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring شامل هشت نوع سلاح و بیش از ۱۰ باس‌فایت جدید خواهد بود. این دی‌ال‌سی در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۳ (۲۱ ژوئن ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده