// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۹

پلی استیشن وی‌ آر ۲ به‌دست گیمرهای کامپیوتر می‌رسد

شرکت سونی قصد دارد پشتیبانی‌از آثار پی‌سی را به هدست واقعیت‌مجازی PSVR2 اضافه کند.

شرکت سونی با هدست واقعیت‌مجازی پلی استیشن وی آر قدم‌های مثبتی در این بازار برداشت؛ اما PSVR2 که سال گذشته عرضه شد با موفقیت چندانی رو‌به‌رو نشده است. با اینکه این محصول سخت‌افزار بسیار بهتری دارد، اما پشتیبانی‌از آن مناسب نبوده است و فروشش هم چندان چشم‌گیر نیست.

اما سونی قصد دارد تا مجموعه آثار PSVR2 را تقویت کند. در پستی در وبلاگ پلی استیشن برای اشاره به مهم‌ترین آثار آینده این هدست شامل Metro Awakening، شرکت ژاپنی تایید کرد درحال آزمایش سازگاری پی‌سی برای پلی استیشن وی آر ۲ است و امیدوار است پشتیبانی‌از آثار کامپیوتر را امسال به این محصول اضافه کند.

سونی نوشت: «مفتخریم اعلام کنیم اکنون درحال آزمایش قابلیت دسترسی کاربران PS VR2 به آثار پی‌سی هستیم تا درکنار ارائه آثار این هدست ازطریق پلی استیشن 5، تنوع بیشتری ارائه کنیم. امیدواریم این پشتیبانی در سال ۲۰۲۴ دردسترس قرار بگیرد؛ پس منتظر اخبار تکمیلی باشید.»

باید ببینیم این پشتیبانی چه میزانی از بازی‌های کامپیوتر را در بر خواهد گرفت؛ اما به‌هر‌شکل، گسترش فهرست آثار PS VR2 اتفاق مثبتی است. باید ببینیم آیا بازی Half-Life: Alyx هم روی این هدست قابل بازی خواهد بود یا خیر.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده