نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۳

محتویات جدیدی به دموی بازی Final Fantasy 7 Rebirth اضافه شد

اسکوئر انیکس دموی Final Fantasy 7 Rebirth را با افزودن منطقه جدید گسترش داده و بهبودهای بصری‌ای را در حالت Performance بازی اعمال کرده است.

اخیرا یک به‌روزرسانی جدید و رایگان با نام Dawn of a New Era in Junon برای نسخه دموی بازی Final Fantasy 7 Rebirth منتشر شده است که شخصیت‌های کلاود، تیفا، برت، ارس و رد سیزده را به حومه Junon و یک قلعه مستحکم که در آن یک راکتور زیرآب قرار دارد، می‌برد. این پیش‌نمایش ویژه که به‌طور خاص برای نسخه دموی این بازی طراحی شده است، بخش کوچکی از دنیای عظیم درون این اثر را نشان می‌دهد که بازیکن‌ها می‌توانند آزادانه در آن به گشت‌و‌گذار بپردازند.

شما همچنین می‌توانید با یک اسب چوکوبوی قابل اعتماد گنج‌ها را بیابید، با دستگاه تبدیل‌کننده اقلام جدید و ارزشمندی بسازید و با شجاعت وارد مأموریت‌های هیجان‌انگیز شوید. علاوه‌براین، در صورتی که دموی بازی Final Fantasy 7 Rebirth را داشته باشید، به‌صورت خودکار یک به‌روزرسانی برای شما دانلود می‌شود که یکسری اصلاحات گرافیک کوچک و تنظیمات را در بازی اعمال می‌کند.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth که دومین قسمت از سه‌گانه ریمیک بازی فاینال فانتزی ۷ است، در تاریخ ۲۹ فوریه ۲۰۲۴ (۱۰ اسفند ۱۴۰۲) به‌طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. این بازی به‌مدت حداقل سه ماه در انحصار کنسول نسل نهمی سونی خواهد بود. نسخه فیزیک این اثر در دو دیسک منتشر خواهد شد. همچنین شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرده است که توسعه قسمت سوم این بازی سه‌گانه به‌خوبی پیش می‌رود. قسمت اول این بازی هم‌اکنون ازطریق پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده