نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۵

Shadow of the Erdtree بزرگترین بسته الحاقی تاریخ فرام‌سافتور است

بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring، بزرگترین دی‌ال‌سی فرام‌سافتور خواهد بود.

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار شرکت بندای نامکو و استودیو فرام‌سافتور اولین تریلر از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring را پخش کردند. بازیکن‌ها هم‌اکنون می‌توانند این بسته الحاقی را پیش‌خرید کنند و در صفحه فروش آن می‌توان جزئیات جدیدی را مشاهده کرد.

به گفته سازنده الدن رینگ، Shadow of the Erdtree بزرگترین دی‌ال‌سی ساخته شده توسط فرام‌سافتور به حساب می‌آید. داستان این بسته الحاقی پس از تمام روایت اصلی، بازیکن‌ها را تحت هدایت میکوئلا به ماجراجویی جدیدی در Land of Shadow می‌برد. این سرزمین همان جایی است که ماریکا اولین بار به آن‌جا وارد شد و رازهای تاریکی را در خود جای داده است؛ به‌خصوص برای افرادی که با انگیزه‌های مختلف میکوئلا وارد این منطقه شوند. فرام‌سافتور تایید کرده است Land of Shadow مکانی مجزا از The Lands Between خواهد بود و بازیکن‌ها می‌توانند به‌شکل یکپارچه بین مناطق مختلف آن جابجا شوند و سیاه‌چاله‌های منحصربه‌فردی که دشمنان در آن‌جا کمین کرده‌اند را پیدا کنند.

پرسه زدن یک هیولا در جنگل‌های تاریک Elden Ring: Shadow of the Erdtree

همانطور که در اولین تریلر گیم‌پلی Shadow of the Erdtree دیده شد، بازیکن‌ها می‌توانند انتظار اضافه شدن انواع سلاح، تجهیزات، مهارت و جادوهای جدید را داشته باشند. همچنین دشمنان و باس‌های جدید در مناطق مختلف Land of Shadow پرسه می‌زنند تا بازیکن‌ها را در مبارزه به چالش بکشند. بسته الحاقی جدید Elden Ring داستان‌های تازه‌ای برای گفتن دارد و سازنده وعده ارائه آزادی و نقش‌آفرینی بیشتری در این روایت داده است.

بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۲ (۲۱ ژوئن ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده