نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۹

بازی Alan Wake 2 به‌زودی یک حالت موردانتظار را دریافت می‌کند

سازندگان Alan Wake 2 در بهار آینده فوتو مود را به بازی اضافه خواهند کرد.

شرکت رمدی از زمان عرضه بازی ترسناک Alan Wake 2، ویژگی‌های تازه‌ای از جمله نیو گیم پلاس و انتخاب مرحله را با به‌روزرسانی‌های رایگان در اختیار بازیکن‌ها قرار داده است و حال برای انتشار یک ویژگی جدید و محبوب در آینده‌ای نزدیک آماده می‌شود.

باتوجه به اینکه بازی Alan Wake 2 از نظر طراحی هنری و کیفیت بصری شگفت‌انگیز است، بسیاری از بازیکن‌ها از رمدی درخواست اضافه شدن حالت عکاسی (Photo Mode) را داشته‌اند. حال رمدی تایید کرده است این ویژگی به‌عنوان بخشی از محتوای به‌روزرسانی رایگان آینده در زمانی نامعلوم از بهار ۲۰۲۴ در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.

پوستر بازی Alan Wake 2

هنوز مشخص نیست که دقیقاً چه زمانی از بهار آینده می‌توان از ویژگی فوتو مود بازی Alan Wake 2 استفاده کرد. بااین‌وجود رمدی اولین بسته الحاقی بزرگ بازی به نام Night Springs را قرار است در سال ۲۰۲۴ عرضه کند و می‌توان احتمال داد قابلیت عکاسی هم با همین محتوای جدید به بازی اضافه شوند.

بازی Alan Wake 2 به‌صورت دیجیتالی روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است. رمدی اخیرا تایید کرد این بازی بیش از ۱.۳ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است و رکورد سریع‌ترین فروش زمان عرضه محصولات این شرکت را در دست دارد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده