// چهار شنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Suicide Squad به‌زودی مشکلات سرور را رفع می‌کند

اکسل ریدبی، کارگردان Suicide Squad: Kill the Justice League اعلام کرد که راک‌استدی رفع مشکلات سرور بازی را در اولویت قرار داده است.

در به‌روزرسانی هفته گذشته بازی Suicide Squad: Kill the Justice League میزان آسیب‌رسانی آتش متعادل شد، اما مشکلات سرور با گذشت هفته‌ها همچنان پابرجا است. اکسل ریدبی، کارگردان بازی جوخه انتحار به‌تازگی اعلام کرد که به‌روزرسانی بعدی بازی مشکلات سرور را رفع خواهد کرد، اما «احتمال دارد که تمام مسائل یک‌جا برطرف نشوند.»

اکسل ریدبی گفت: «اطمینان می‌دهم که این مسئله اولویت اصلی ما است. در جریان ناامیدی شما قرار داریم و حق با شما است؛ چنین وضعیتی قابل قبول نیست. باید بهتر کار کنیم و با تمام قوا در تلاش هستیم تا بتوانیم مشکلات یادشده را برطرف کنیم، اما رفع این موارد ساده نخواهد بود؛ چراکه با یک مشکل واحد سروکار نداریم. این شامل چندین مشکل کوچک‌تر است که تجربه برخی از گیمرها را به شکل‌های مختلف تحت تأثیر قرار داده است. از شما می‌خواهیم تا صبور باشید و ما را با در اختیار قراردادن اطلاعات بیشتر به بخش پشتیبانی مشتریاندر حل مشکلات یاری کنید.»

او در راستای توضیح دلیل عرضه به‌روزرسانی اخیر برای متعادل‌سازی جوخه انتحار پیش از حل مشکلات دیگر مدعی شد که تغییرات یاد‌شده «توسط تیم طراحان و نیاز بسیار کم به پشتیبانی کدنویسان صورت گرفته است.» مشکلات سرور و ورود به حساب «متأسفانه مواردی نیستند که طراحان بتوانند از پس آن بر بیایند.» اکسل در پاسخ به اولویت‌های استودیو راک‌استدی اطمینان داد و گفت: «بخش‌های مختلف تیم ما به‌طور همزمان در حال کار روی مشکلات متفاوت هستند. نگران نباشید؛ چراکه تیم‌های کدنویسی شبکه و مهندسی به‌طور کامل روی رفع مشکلات شبکه متمرکز شده‌اند.»

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League هم‌اکنون روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است. درحال‌حاضر استودیو راک‌استدی مشغول کار روی محتوای بعدی جوخه انتحار است. فصل اول بازی در ماه مارس آغاز می‌شود و میزبان شخصیت قابل تجربه جوکر خواهد بود. همچنین باس‌ها، پناهگاه‌ها و محتوا‌های داستانی جدیدی به این بازی اضافه خواهند شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده