نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰

بازی Need for Speed Unbound محتواهای جدیدی دریافت می‌کند

استودیو کرایتریون گیمز تأیید کرد که یک سال دیگر از Need for Speed Unbound پشتیبانی و محتواهای جدیدی برای بازی منتشر خواهد کرد.

سال ۲۰۲۴ تولد ۳۰ سالگی مجموعه بازی‌های Need for Speed است و استودیو کرایتریون گیمز برنامه‌هایی برای بزرگداشت سه دهه فعالیت مجموعه به‌شیوه‌ای غیرمنتظره تدارک دیده است. این استودیو اعلام کرد که یک سال کامل دیگر از بازی Need for Speed Unbound پشتیبانی خواهد کرد و محتوای جدیدی برای آن عرضه می‌کند.

کرایتریون گیمز اعلام کرد که محتوای جدیدی را در طول چهار فصل برای این بازی ریسینگ جهان-باز منتشر خواهد کرد. این محتویات هر چند ماه یک‌بار منتشر خواهند شد و حداقل شامل یک حالت، دو خودرو قابل شخصی‌سازی کاملا جدید و یک اسپید پس تازه خواهند بود.

سازنده Need for Speed Unbound در نظر دارد تا در دومین سال پشتیبانی از بازی محتوایی مرتبط با بازی‌های قبلی مجموعه نید فور اسپید را به آن اضافه کند. به‌طور مثال، بخش هفتم از محتوای جدید که بین ماه‌های مه و ژوئن ۲۰۲۴ دردسترس قرار می‌گیرد، بخش Drift and Drag را به بازی اضافه می‌کند که از بازی Need for Speed Underground الهام گرفته است. یا اینکه بخش هشتم که بین ماه‌های اوت و اکتبر منتشر خواهد شد، بخش Cops vs. Racers را به بازی Need for Speed Unbound می‌آورد که از بازی Need for Speed: Hot Pursuit الهام گرفته است.

با شروع بخش ششم که آغازگر انتشار محتوای پس از عرضه سال دوم خواهد بود، استودیو کرایتریون و شرکت الکترونیک آرتز  شروع به ارائه پریمیوم اسپید پس می‌کنند؛ یک بتل پس پولی که شامل دسترسی فوری به یکی از خودروهای جدید، مدل‌های سفارشی و تمام گزینه‌های شخصی‌سازی خودرو خواهد شد. پریمیوم اسپید پس همچنین شامل گزینه‌های شخصی‌سازی جدید خواهد شد؛ درحالی‌که اسپید پس رایگان بازی نیز همچنان در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد.

نقشه راه محتوای سال دوم بازی Need for Speed Unbound

شما همچنین می‌توانید انتظار رویدادهای جدید، پلی‌لیست‌های هفتگی بازیکن دربرابر بازیکن، به‌روزرسانی‌های Freedrive، چالش‌های تازه، اصلاح باگ‌ها، بهبود کیفیت و موارد دیگر را داشته باشید. کرایتریون اعلام کرد که محتوای پس از عرضه سال دوم بازی Need for Speed Unbound به‌سراغ ارائه تجربه نهایی Need for Speed در یک بازی می‌رود و بازخورد و گیم‌پلی بازیکن‌ها به‌شکلی حیاتی در تعیین آینده این مجموعه تأثیر خواهند داشت.

این توسعه‌دهنده می‌نویسد: «ما این سال را به‌عنوان سالی برای آزمون و یادگیری می‌بینیم و می‌خواهیم بفهمیم چه چیزی برای شما مناسب است. تعهد به ارائه خدمات آنلاین طولانی Unbound به ما این امکان را می‌دهد که بازخوردهای در حال جمع‌آوری به روش‌های مختلف را مبنای ادامه کار قرار دهیم. ما همکاری تنگاننگی با یک انجمن بازیکن‌های متعهد داریم؛  گروهی عالی از افراد تأثیرگذار نید فور اسپید، اعضای اصلی جامعه طرفدارها و بازیکن‌ها تا بفهمیم از چه چیزی استقبال می‌کنند.

میزان سنجش اطلاعات حاصل از بازی‌ها را افزایش خواهیم داد تا ازطریق داده‌های گیم‌پلی بهتر بفهمیم که چه چیزی برای شما مناسب است و قصد داریم ثابت کنیم که صدای شما را می‌شنویم و به بازخوردهای‌تان اهمیت می‌دهیم. می‌خواهیم به شما اطلاع دهیم که چه چیزهایی را شنیده‌ایم و چه کارهایی ممکن و غیرممکن است.»

در سپتامبر سال گذشته اعلام شد که کرایتریون گیمز دوباره به پشتیبانی از مجموعه بازی‌های Battlefield خواهد پرداخت، اما همچنان تیم اصلی استودیو تمرکز خود را روی آینده بازی‌های Need for Speed معطوف خواهد کرد. در اوایل سال جاری آگهی‌های استخدام استودیو نشان می‌دادند که آن‌ها روی یک نسخه جدید و جهان-باز از نید فور اسپید کار می‌کنند.

در ماه جولای، سایمون بیلی، بازیگر نقش همسر بدون نام سروان جاناتان کراس در بازی Need for Speed: Most Wanted محصول ۲۰۰۵ پست‌هایی در حساب‌های توئیتر و اینستاگرام خود منتشر کرد که از ساخت نسخه ریمیک این بازی برای انتشار در سال ۲۰۲۴ خبر می‌دادند. بااین‌حال او سریع این پست‌ها را حذف کرد.

درحال‌حاضر بازی Need for Speed Unbound ازطریق پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است. مشترک‌های سطح اکسترا و پریمیوم سرویس پلی استیشن پلاس از روز گذشته امکان تجربه این بازی بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای را به‌دست آوردند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده