// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۰

بازی های جدید ایکس باکس گیم پس در ماه فوریه ۲۰۲۴ معرفی شدند

مایکروسافت از بازی‌های جدید سرویس ایکس باکس گیم‌‌ پس در ماه فوریه ۲۰۲۴ رونمایی کرد.

مایکروسافت بازی‌های ماه فوریه تا اوایل مارس سرویس ایکس باکس گیم‌ پس را معرفی کرد. درحالی‌که بازی Madden NFL 24 از طریق EA Play به سرویس Xbox Could Gaming اضافه می‌شود، درکنار یک بازی تکراری ۵ اثر جدید در ماه جاری به این سرویس اضافه خواهند شد؛ مدن ۲۴ در تاریخ ۱۹ بهمن (۸ فوریه) به گیم پس آمد و اکنون به سرویس ابری آن اضافه خواهد شد. فهرست بازی‌های جدید به‌همراه تاریخ در دسترس قرار گرفتن در ماه فوریه به شرح زیر است:

  • ۳ اسفند (۲۲ فوریه) Bluey: The Videogame
  • ۸ اسفند (۲۷ فوریه) Maneater
  • ۸ اسفند (۲۷ فوریه) Madden NFL 24 (Cloud)
  • ۹ اسفند (۲۸ فوریه) Indivisible 
  • ۱۰ اسفند (۲۹ فوریه) Space Engineers
  • ۱۵ اسفند (۵ مارس) Warhammer 40,000: Boltgun

بازی‌های Maneater و Indivisble بااینکه می‌‌توانند سرگرم‌کننده باشد، اما پیش‌تر در این سرویس حضور داشتند. Madden NFL 24 نیز در هفته گذشته به این سرویس اضافه شد و Bluey: The Videogame طرفداران ویژه‌ای را مخاطب قرار داده است. بازی درخشان این ماه بی‌تردید Warhammer 40,000: Boltgun است؛ شوتر اول شخصی که مورد تقدیر بسیاری از منتقدان قرار گرفت. اضافه شدن این آثار می‌‌تواند نشان‌گر بازی‌های بزرگ‌تری در ماه مارس باشد.

گیم پس در نیمه اول ماه فوریه میزبان بازی Resident Evil 3 بود. همچنین بازی Madden NFL 22 ازطریق EA Play و بازی Soul Hackers 2 گیم پس را در تاریخ ۲۹ فوریه (۱۰ اسفند) ترک خواهند کرد. مایکروسافت در هفته گذشته اطلاعات جدیدی از وضعیت ایکس باکس گیم پس را در اختیار کاربران قرار داد. این شرکت اعلام کرد که تعداد کاربران گیم پس از مرز ۳۴ میلیون گذر کرده است و از اضافه شدن بازی دیابلو 4 در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۲۴ (۹ فروردین ۱۴۰۳) به گیم پس خبر داد


منبع InsiderGaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده