نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۴

رونمایی از کنسول نینتندو سوییچ 2 عقب افتاده است

براساس شایعات منتشر شده به‌نظر می‌رسد که زمان جدیدی برای معرفی کنسول نینتندو سوییچ 2 در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان به نینتندو مدتی است که بی‌صبرانه منتظر معرفی و رونمایی از نسل جدید کنسول نینتندو سوییچ هستند. چندی پیش خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه نینتندو عرضه کنسول نینتندو سوییچ 2 را به اوایل سال ۲۰۲۵ موکول کرده است. درحالی‌که بسیاری منتظر رونمایی از کنسول نینتندو سوییچ 2 در ماه مارس بودند اما به‌تازگی و در جدیدترین اخبار بازی، شایعاتی مطرح شده است که نشان می‌دهد طرفداران مدت زمان بیشتری باید منتظر بمانند.

براساس اطلاعات غیررسمی موجود، نینتندو ماه ژوئن ۲۰۲۴ (خرداد یا تیر ۱۴۰۳) را زمان معرفی کنسول نینتندو سوییچ 2 انتخاب کرده است. یک تولید کننده محتوا تحت عنوان PH Brazil ضمن اعلام این خبر تاکید کرده است که کنسول نینتندو سوییچ ۲ به‌صورت فیزیکی و دیجیتالی از قابلیت Backward Compatibility پشتیبانی خواهد کرد.

البته خبر خوش برای طرفداران نینتندو و دارندگان کنسول نینتندو سوییچ این است که براساس گفته‌های این تولید کننده محتوا، نینتندو برای ماه آوریل (فروردین یا اردیبهشت) پیش‌رو رویداد Nintendo Direct و همینطور کمی زودتر در ماه مارس (اسفند یا فروردین) Indie World را تدارک دیده است.

با استناد به صحبت‌های فیلیپه لیما، یکی از افشاکنندگان نینتندو، رویداد نینتدو دایرکت ییش‌از اینکه روی بازی‌های کوچک تمرکز داشته باشد، قرار است در آن از آثار بزرگ و انحصاری پرده‌برداری شود. همان‌طور که در جریان هستید نینتندو در حال حاضر ساخت دو بازی انحصاری Luigi’s Mansion 2 HD و ریمیک Paper Mario: The Thousand-Year Door’s را در دستور کار خود قرار داده است. حال چنانچه رویداد نینتندو دایرکت طبق شایعات در ماه آوریل برگزار شود، احتمالا باید منتظر نمایش این دو پروژه باشیم.

حال نوبت شما است تا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص کنسول نینتندو سوییچ 2 و همچنین آثار آینده نینتندو را با ما به اشتراک گبذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده