// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۰

به‌روزرسانی Helldivers 2 برای رفع مشکلات جدی‌تر در راه است

استودیو Arrowhead اعلام کرد که به‌روزرسانی بعدی Helldivers 2 مشکلات جدی بازی در زمینه حریف‌یابی، ورود به حساب و بارگذاری سرور را رفع می‌کند.

استودیو Arrowhead، سازنده بازی محبوب Helldivers 2 در دیسکورد اعلام کرد که با انتشار به‌روزرسانی‌هایی برای نسخه کامپیوتر و پلی استیشن 5 «مشکلات جدی‌تر» این ویدیوگیم را برطرف خواهد کرد. این استودیو ادعا کرد که به‌روزرسانی‌های متفاوتی در جهت رفع مشکلات مختلف بازی در زمینه سیستم حریف‌یابی، ورود به حساب و بارگذاری سرور در هفته جاری منتشر خواهند شد. اولین بخش این آپدیت به‌زودی در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد.

استودیو اروهد در این‌باره گفت: «سلام به کاربرهای هل‌دایور. ما مشکلات جدی‌تر بازی مانند حریف‌یابی، ورود به حساب و بارگذاری سرور را طی هفته جاری برطرف خواهیم کرد. شما در روز آینده شاهد یک به‌روزرسانی برای کامپیوتر و پلی استیشن 5 خواهید بود، اما در نظر داشته باشید که این به‌روزرسانی به‌تنهایی تمام مشکلات را حل نخواهد کرد. ما درعوض قصد داریم تا با عرضه مداوم به‌روزرسانی‌‌ها طی روزها و هفته‌های آتی این بازی را بهبود ببخشیم.»

هل‌دایورز ۲ عملکرد بسیار موفقی داشت و این موفقیت حتی فراتر از انتظارات خود استودیو بوده است. تعداد بازیکن‌های همزمان این بازی به‌دلیل شلوغی سرور به سقف ۴۵۰ هزار نفر رسید؛ اثری که در استیم به ۴۰۰ هزار بازیکن دست یافت. استودیو اروهد درکنار تلاش برای رفع مشکلات بازی اعلام کرد که در حال کار روی محتواهای تازه است. همچنین احتمال دارد که در آینده قابلیت Cross-Progression میان کامپیوتر و پلی استیشن 5 به هل‌دایورز ۲ اضافه شود.

بازی Helldivers 2 هم‌اکنون روی کامپیوتر و پلی استیشن 5 قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده