نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

تصاویر لورفته Until Dawn محتواهای جدید نسخه بهبودیافته را نشان می‌دهند

چند تصویر از نسخه بهبودیافته Until Dawn به بیرون درز کرد که برای اولین‌بار زاویه دید اول-شخص این بازی را به‌نمایش می‌گذارند.

در سال ۲۰۱۵ استودیو سوپرمسیو گیمز اولین بازی ترسناک خودش را با نام Until Dawn به‌طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر کرد. اکنون پس از حدود ۹ سال، شرکت سونی قصد انتشار نسخه بهبودیافته این بازی را برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر دارد.

حالا کاربری تعداد تصویر از نسخه بهبودیافته بازی Until Dawn منتشر کرده است که پیش از این دیده نشده بودند. این تصاویر اطلاعات زیادی را در اختیار نمی‌گذارند، اما نشان می‌دهند که این بازی طبق وعده قبلی سازنده‌ها شامل محتوای جدیدی خواهد بود. شما می‌توانید این تصاویر فاش‌شده را در وب‌سایت Imgur مشاهده کنید.

نسخه بهبودیافته بازی Until Dawn با استفاده از موتور آنریل انجین ۵ در حال توسعه است. این بازی با جدیدترین ابزارها و تکنیک‌ها بازسازی شده است و دارای انیمیشن‌های جدید و بهبودیافته خواهد بود. توسعه‌دهنده‌ها روی شخصیت‌ها، محیط‌ها و جلوه‌های بصری این نسخه بسیار کار کرده‌اند و می‌خواهند یک تجربه سینمایی وحشتناک را ارائه بدهند. همچنین صداها نیز در این بازی دستخوش تغییرات اساسی شده‌ و قطعه‌های موسیقی جدیدی برای آن ساخته شده است.

نسخه بهبودیافته بازی Until Dawn در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ برای پلتفرم‌های کامپیوتر و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. شرکت سونی همچنین قصد دارد تا یک اقتباس سینمایی براساس این بازی را تولید کند.


منبع Insider Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده