نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۵

کپکام روی Dragon’s Dogma 2 حساب ویژه باز کرده است

شرکت کپکام به‌تازگی اعلام کرد که انتظار فروش چند میلیون نسخه‌ای بازی Dragon’s Dogma 2 را دارد.

درحالی‌که شرکت کپکام در پی افزایش هزینه‌های توسعه، استراتژی‌های قیمت‌گذاری خود را برای بازی‌های آینده دوباره ارزیابی می‌کند، قطعا برای بسیاری از طرفدارها جالب خواهد بود که ببینند بازی Dragon’s Dogma 2 چه عملکردی خواهد داشت. این اثر به‌عنوان اولین بازی از کپکام که با قیمت ۷۰ دلار عرضه می‌شود، مقیاس بسیار بزرگ‌تری نسبت‌به نسخه اول دارد و همچنین توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

اکنون سؤال بزرگی که مطرح می‌شود، این است که شرکت Capcom چه توقعی از فروش بازی Dragon’s Dogma 2 دارد؟ در جلسه پرسش‌وپاسخ پس از گزارش مالی جدید این ناشر به این سؤال پاسخ داده شد. با اینکه کپکام عدد خاصی را برای اهداف فروش خود اعلام نکرد، اما گفت که آن‌ها مانند دیگر بازی‌های بزرگ این شرکت در چند سال اخیر، انتظار فروش چند میلیون نسخه‌ای این اثر مورد انتظار را دارند.

بازی Dragon’s Dogma 2 در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۳ (۲۲ مارس ۲۰۲۴) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. گزارش‌های اخیر از انتشار یک نسخه دمو برای این بازی در آینده نزدیک حکایت داشتند. این بازی در دنیایی جایگزین از نسخه اول جریان دارد، اما هنوز داستان Arisen را دنبال می‌کند.

توسعه‌دهنده‌ها Dragon’s Dogma 2 را به‌شکلی طراحی کرده‌اند که بازیکن‌ها از سیستم سفر سریع (Fast Travel) کمتر استفاده کنند و به‌جای آن در محیط بازی کاوش کنند. این اثر همچنین محتوای جانبی زیادی در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. شبکه نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ یک انیمیشن سریالی هفت قسمتی براساس این بازی پخش کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده