// دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

دنباله Final Fantasy 7 Rebirth پیشرفت خوبی در زمینه ساخت داشته است

کارگردان مجموعه بازی Final Fantasy 7 Remake اعلام کرد که نسخه سوم این سه‌گانه پیشرفت خوبی در زمینه توسعه داشته است. 

بازی Final Fantasy 7 Rebirth که نسخه دوم از سه‌گانه Final Fantasy 7 Remake به‌حساب می‌آید، فاصله زیادی تا انتشار ندارد. نظر به اینکه این مجموعه دارای طرفدارهای زیادی است، جای تعجبی ندارد که بازیکن‌ها از همین حالا برای انتشار نسخه سوم سه‌گانه انتظار می‌کشند و این موضوع درباره شرکت Square Enix نیز صدق می‌کند. با اینکه نسخه دوم هنوز روانه بازار نشده است، اسکوئر انیکس از پیشرفت در روند توسعه نسخه سوم خبر داد.

نائوکی هاماگوچی، کارگردان مجموعه بازی Final Fantasy 7 Remake طی مصاحبه جدیدی اعلام کرد که تیم توسعه‌دهنده در ساخت نسخه آخر این سه‌گانه «پیشرفت‌هایی داشته است.» این کارگردان می‌گوید این بازی در مرحله‌ای قرار دارد که فاینال فانتزی ۷ ریبرث هنگام عرضه Final Fantasy 7 Remake در سال ۲۰۲۰ در آن قرار داشت.

نائوکی هاماگوچی در این‌باره توضیح داد: «نمی‌‌توانم بگویم که این بازی در کدام مرحله توسعه به سر می‌برد، اما در بخش نگارش سناریو پیشرفت‌هایی داشته‌ایم و به برخی از پیشرفت‌ها اصلی فکر می‌کنیم. زمانی‌که به مراحل پایانی توسعه بازی Final Fantasy 7 Remake رسیدیم، با کازوشیگ نوجیما، نویسنده بازی در مورد دنباله آن صحبت کردیم و می‌توان گفت که اکنون در وضعیت مشابهی قرار داریم.»

باعنایت‌به روند عرضه دو نسخه اول این سه‌گانه می‌توان انتظار داشت که نسخه نهایی با فاصله ۴ ساله در سال ۲۰۲۸ منتشر شود. البته چنین تاریخی دقیق نخواهد بود؛ چراکه زمان توسعه آثار در صنعت بازی‌‌های ویدیویی به‌سادگی قابل تخمین نیست. پیش‌تر تتسویا نومورا، کارگردان هنری بازی پس از معرفی فاینال فانتزی ۷ ریبرث در سال ۲۰۲۲ اعلام کرد که توسعه نسخه سوم آغار شده است.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ (۲۹ فوریه ۲۰۲۴) برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده