نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

رویداد Nintendo Direct جدید با تأخیر برگزار می‌شود

ظاهرا برگزاری رویداد Nintendo Direct جدید به‌خاطر پخش پادکست ایکس باکس به هفته جاری موکول شده است.

اوایل ماه جاری گزارش‌هایی مبنی‌بر برگزاری رویداد Nintendo Direct بین تاریخ ۲۳ تا ۲۶ بهمن (۱۲ تا ۱۵ فوریه) منتشر شد. این اتفاق رخ نداد و این سؤال را برای طرفدارها پیش آورد که آیا هرگز چنین رویدادی برگزار می‌شود یا خیر. اکنون یکی از اینسایدرهای قابل اعتماد ادعا کرده است که چنین برنامه‌ای وجود داشت و درواقع هنوز هم وجود دارد.

همان‌طور که Pyoro، اینسایدر سرشناس نینتندو با انتشار یک رشته توئیت ادعا کرد، رویداد Nintendo Direct Partner Showcase برای برگزاری در هفته جاری برنامه‌ریزی شده است. جف گراب اخیرا اعلام کرد که این رویداد برای هفته گذشته در نظر گرفته شده بود، اما درنهایت به‌خاطر پخش پادکست ایکس باکس با تأخیر مواجه شد. مایکروسافت در این پادکشت از عرضه چهار بازی فرست-پارتی نامعلوم ایکس باکس برای پلتفرم‌های رقیب خبر داد.

این نشان می‌دهد که احتمالا حداقل یکی از این بازی‌ها در رویداد نینتندو دایرکت بعدی معرفی خواهد شد. به‌نظر می‌رسد که این فهرست شامل بازی Hi-Fi Rush، بازی Pentiment، بازی Sea of Thieves و بازی Grounded می‌شود، اما باید دید که در آینده نزدیک راه‌یابی کدام یک از این بازی‌ها رسما برای نینتندو سوییچ تأیید خواهد شد.

 افزون‌براین Pyoro ادعا کرد که بازی سه‌بعدی پلتفرمر Penny’s Big Breakaway استودیو Evening Star و شرکت Private Division در رویداد Nintendo Direct پیش‌رو به نمایش درمی‌آید و تاریخ عرضه آن مشخص می‌شود. این افشاگر می‌گوید که دمو ریمیک Contra: Operation Galuga کونامی نیز در این رویداد معرفی خواهد شد.

البته اگر این رویداد واقعا یک Nintendo Direct Partner Showcase باشد، نینتندو جزئیاتی از بازی‌های فرست-پارتی نینتندو سوییچ را ارائه نخواهد داد؛ بنابراین طرفدارها نباید منتظر انتشار اطلاعات زیادی از بازی Princess Peach: Showtime، بازی Luigi’s Mansion 2 HD و بازی Paper Mario: The Thousand-Year Door باشند.  


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده