نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

بازی Dragon’s Dogma 2 آخرین بازی ۷۰ دلاری کپکام نخواهد بود

بازی Dragon’s Dogma 2 اولین بازی کپکام با قیمت ۷۰ دلار خواهد بود، اما ظاهرا باید منتظر عرضه بازی‌های بیشتری با این برچسب قیمتی باشیم.

بازی Dragon’s Dogma 2 نخستین محصول شرکت کپکام خواهد بود که با برچسب قیمتی ۶۹.۹۹ دلار روانه بازار می‌شود، اما ناشر رزیدنت ایول اعلام کرده است که در ادامه احتمالا بازی‌های بیشتری را با این قیمت عرضه خواهد کرد.

شرکت Capcom در جلسه پرسش‌وپاسخ پس از گزارش مالی اخیر خود اعلام کرد که احتمال عرضه بازی‌های دیگر با قیمت ۷۰ دلار را رد نمی‌کند: «درگونز دگما ۲ که برای انتشار در سال مالی جاری برنامه‌ریزی شده است، ۷۰ دلار قیمت خواهد داشت. هزینه توسعه بازی‌ها در کل صنعت در حال افزایش است و ما بازنگری در قیمت‌ها را به‌عنوان یک راهکار بررسی می‌کنیم. قصد داریم رویکردی ملاحظه‌گرانه در قیمت‌گذاری داشته باشیم و از بازخورد کاربران آگاه شویم.»

شرکت Capcom در گزارش مالی اخیر اعلام نکرد که انتظار فروش چند نسخه از بازی Dragon’s Dogma 2 را دارد، اما گفت که این بازی باید به باشگاه میلیونی‌ها ملحق شود. بازی درگونز دگما ۲ دارای چندین فایل ذخیره نخواهد بود؛ بنابراین گیمرها باید به یک فایل ذخیره بسنده کنند و به‌طور مداوم پیشرفت‌های خود را روی همان فایل بازنویسی کنند. هیدیاکی ایتسونو، کارگردان بازی نیز اعتقاد دارد که جابه‌جایی و سفر در بازی نباید برای بازیکن‌ها خسته‌کننده باشد.

بازی Dragon’s Dogma 2 اثری تک‌نفره است که در سرزمینی متفاوت و چهار برابر بزرگ‌تر از Duchy جریان دارد و هیچ صفحه بارگذاری نخواهد داشت. درگونز دگما ۲ در تاریخ ۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۲ مارس ۲۰۲۴) با قیمت ۷۰ دلار برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر می‌شود.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده