نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

زمان انتشار بازی Fable لو رفت

یک اینسایدر سرشناس ادعا کرد که بازی نقش‌آفرینی Fable استودیو پلی‌گراند گیمز برای انتشار در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.

فهرست بازی‌های فرست-پارتی ایکس باکس در سال ۲۰۲۴ مملو از آثار برجسته و بزرگی نظیر بازی Senua’s Saga: Hellblade 2، بازی Indiana Jones and the Great Circle و بازی Avowed است، اما آیا طرفدارها می‌توانند منتظر فهرستی غنی از بازی‌ها در سال ۲۰۲۵ نیز باشند؟ طبیعتا درحال‌حاضر نمی‌توان در این‌باره اظهارنظر کرد، اما به‌نظر می‌رسد که بازی Fable، یکی از آثار بسیار مورد انتظار ایکس باکس در سال آینده به‌دست گیمرها خواهد رسید.

همان‌طور که NateTheHate، یکی از اینسایدرهای سرشناس در انجمن ResetEra ادعا کرد، سال گذشته اطلاعاتی دریافت کرده است که از انتشار ریبوت Fable استودیو Playground Games در سال ۲۰۲۵ حکایت داشتند. البته همواره امکان تغییر برنامه‌ها وجود دارد؛ به‌خصوص زمانی که صحبت از زمان انتشار بازی‌ها به میان می‌آید. بااین‌حال حداقل در این برهه زمانی به‌نظر می‌رسد که طرفداره نبایدا تا سال آینده منتظر تجربه بازی مورد انتظار فیبل باشند.

بازی Fable در رویداد ایکس باکس گیمز شوکیس ۲۰۲۰ با انتشار تیزر کوتاهی معرفی شد، اما از آن زمان در سکوت خبری فرو رفت. سال گذشته این بازی در رویداد Xbox Games Showcase ماه ژوئن به نمایش درآمد. درحال‌حاضر مایکروسافت هیچ سخنی از زمان عرضه بازی فیبل به میان نیاورده است، اما باتوجه‌به اینکه رویداد Xbox Games Showcase در ماه ژوئن بازمی‌گردد، امیدواریم تا چند ماه دیگر جزئیات بیشتری از بازی منتشر شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده