نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۴

احتمال عرضه دموی بازی Dragon's Dogma 2 قوت گرفت

گزارشی جدید به احتمال عرضه زودهنگام یک دمو برای بازی Dragon's Dogma 2 اشاره دارد.

کپکام اخیرا صفحه استیم بازی Dragon's Dogma 2 را به‌روزرسانی کرد و در آن داده‌هایی مرتبط با محصولی «رایگان برحسب تقاضا» دیده شده است که احتمالا به عرضه دموی رایگان این بازی در آینده‌ای نزدیک اشاره دارد. کاربران با نگاهی دقیق‌تر به جزئیات به‌روزرسانی که چند روز قبل عرضه و به‌عنوان «برنامه ناشناخته» در SteamDB مشخص شد، کشف کردند محتوای آینده برای دانلود رایگان در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌گیرد و به‌همین‌دلیل می‌توانیم عرضه دمو را محتمل بدانیم.

بااینکه امروزه بسیاری از توسعه‌دهندگان و ناشرها تمایلی به عرضه دموی رایگان برای بازی‌های خود ندارند اما دراین‌میان توسعه‌دهندگانی هستند که همچنان با انتشار دمو از بازی‌های بزرگ خود سعی می‌کنند بازیکن‌ها را بیشتر با محصول آینده آشنا کنند. کپکام یکی‌ازاین معدود توسعه‌دهندگان به حساب می‌آید و معمولا تلاش می‌کند دموی بازی‌های بزرگ خود را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

این ناشر و توسعه‌دهنده ژاپنی در گذشته دموی بازی‌هایی از مجموعه‌های رزیدنت ایول، دویل می کرای و مانستر هانتر عرضه کرده است و حال به‌نظر می‌رسد برنامه مشابهی برای بازی موردانتظار Dragon's Dogma 2 داشته باشد. باید توجه داشت که حدود یک ماه دیگر تا انتشار Dragon's Dogma 2 فاصله داریم و در دسترس قرار گرفتن دموی آن چندان دور از انتظار نخواهد بود.

کپکام قبل از عرضه ریمیک رزیدنت ایول 4، نسخه دمو را در دسترس علاقه‌مندان قرار داد و حال می‌توان برنامه مشابه این شرکت برای دنباله Dragon's Dogma را محتمل دانست. بازی Dragon’s Dogma 2 در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۴ (۳ فروردین ۱۴۰۳) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.


منبع Thegamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده