نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۵

فروش عالی بازی Control ادامه دارد

استودیو رمدی اینترتینمنت اعلام کرد که بازی شوتر سوم-شخص Control به رکورد جدیدی در زمینه فروش دست یافته است.

رمدی اینترتینمنت اعلام کرد که بازی Alan Wake 2 با فروش ۱.۳ میلیونی سریع‌ترین فروش در میان بازی‌های این استودیو را داشته است. با اینکه این بازی ترسناک بقامحور تحسین‌شده فروش چشم‌گیری را تجربه کرده است، بازی Control محصول ۲۰۱۹ نیز با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و اکنون رکورد جدیدی در زمینه فروش به ثبت رسانده است.

استودیو Remedy درکنار ارائه آمار فروش بازی Alan Wake 2 اعلام کرد که بازی کنترل از زمان عرضه تاکنون بیش از ۴ میلیون نسخه در تمام پلتفرم‌ها فروش داشته است. این توسعه‌دهنده در ماه مارس ۲۰۲۳ اعلام کرد که این بازی شوتر سوم-شخص موفق به فروش ۳ میلیون نسخه شده است؛ بنابراین کماکان با سرعت خوبی به فروش ادامه می‌دهد.

استودیو Remedy درحال‌حاضر روی یک اسپین-آف کو-آپ از کنترل کار می‌کند که ظاهرا با اسم رمز Condor توسعه می‌یابد. ثبت نشان تجاری اخیر رمدی نشان می‌دهد که این بازی احتمالا FBC: Firebreak نام خواهد داشت.

استودیو رمدی در ماه اکتبر ۲۰۲۳ تأیید کرد که Condor وارد مرحله «آماده برای تولید» شده است. این استودیو در ماه نوامبر ۲۰۲۲ اعلام کرد که کار توسعه بازی Control 2 برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر را آغاز کرده است. این دنباله درحال‌حاضر در مرحله «آزمون اجراپذیری ایده» قرار دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده