نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۵

ایکس باکس زمان معرفی کنسول جدید خود را اعلام کرد

مایکروسافت احتمالا برای معرفی کنسول‌های میان-نسلی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در تعطیلات پایان سال آماده می‌شود.

با اینکه مایکروسافت وعده ارائه بزرگ‌ترین جهش فنی در نسل بعدی کنسول ایکس باکس را داده است، سارا باند، رئیس ایکس باکس تأیید کرد که باید منتظر معرفی سخت‌افزارهای جدیدی پیش از پایان سال ۲۰۲۴ بود. او در پادکست اخیر ایکس باکس گفت: «خبرهای هیجان‌انگیزی در زمینه سخت‌افزار در تعطیلات پایان سال منتشر می‌شوند.»

هنوز جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است، اما این سخت‌افزارها می‌توانند همان کنسول‌های میان-نسلی احتمالی ایکس باکس باشند. اسناد مربوط‌به دادگاه مایکروسافت علیه FTC به کنسول ایکس باکس سری ایکس جدیدی با اسم رمز بروکلین اشاره داشتند که دارای ۱۲ ترافلاپس قدرت پردازشی، ۲ ترابایت حافظه داخلی و توزیع محتوای تماما دیجیتالی است. گویا این کنسول یک حالت آماده‌به‌کار کم مصرف و کنترلر Xbox Wireless 2 نیز خواهد داشت.

ظاهرا نسخه جدیدی از ایکس باکس سری اس با اسم رمز Ellewood نیز در دست تولید قرار دارد. البته با اطمینان نمی‌توان گفت که این برنامه‌ها در زمان افشا چقدر قدمت داشتند و آیا تغییری در این برنامه‌ها به‌وجود آمده است یا خیر. این احتمال وجود دارد که مایکروسافت بخواهد سال ۲۰۲۴ را با معرفی کنسول‌های میان-نسلی به پایان ببرد.

باعنایت‌به اینکه تنها به انتشار خبرهای هیجان‌انگیز از سخت‌افزارهای آتی در تعطیلات پایان سال اشاره شده است، این محصولات می‌توانند فاصله زیادی تا انتشار داشته باشند و برای مثال در سال ۲۰۲۵ به‌دست طرفدارها برسند.  


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده