نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

کنسول نسل بعدی ایکس باکس بزرگ‌ترین جهش فنی را تجربه می‌کند

سارا باند می‌گوید که روی طرح و برنامه‌های کنسول نسل بعدی ایکس باکس سرمایه‌گذاری شده است، اما این کنسول احتمالا به این زودی‌ها رونمایی نمی‌شود.

مایکروسافت در اپیزود اخیر پادکست ایکس باکس از برنامه خود برای عرضه بازی‌های فرست-پارتی ایکس باکس برای پلتفرم‌های رقیب پرده برداشت؛ هرچند خبری از انتشار بازی Starfield و بازی Indiana Jones and the Great Circle برای سایر کنسول‌ها نخواهد بود. ردموندی‌ها جزئیاتی از سخت‌افزارهای نسل بعدی خود نیز به اشتراک گذاشتند و سارا باند، رئیس ایکس باکس وعده ارائه «بزرگ‌ترین جهش فنی» در کنسول‌های نسل بعدی ایکس باکس را داد.

سارا باند در این‌باره توضیح داد: «ما روی طرح و برنامه‌های [کنسول‌های] نسل بعدی نیز سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. ارائه بزرگ‌ترین جهش فنی در یک نسل از کنسول‌ها موردی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ جهشی که باعث بهبود تجربه گیمرها و توسعه‌دهنده‌ها و چشم‌انداز آن‌ها می‌شود.» هنوز معلوم نیست که مایکروسافت چه زمانی به‌سراغ معرفی این سخت‌افزارها می‌رود، اما این محصولات احتمالا با کنسول‌های احتمالی میان-نسلی متفاوت خواهند بود.

مایکروسافت در اسناد دادگاه خود علیه FTC ادعا کرد که انتظار شروع نسل بعدی کنسول‌ها در سال ۲۰۲۸ را دارد؛ هرچند جزئیات بیشتری ارائه نشده است. ظاهرا فیل اسپنسر در یک جلسه پرسش‌وپاسخ داخلی اعلام کرده است که ساخت کنسول‌های ایکس باکس متوقف نخواهد شد. ردموندی‌ها می‌خواهند به طرفدارها اطمینان دهند که همچنان به برند ایکس باکس متعهد خواهد ماند و تغییری در رویکرد ایکس باکس در قبال آثار انحصاری اعمال نشده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده