نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

ایکس باکس شوکیس جدیدی برگزار خواهد کرد

مایکروسافت در ماه ژوئن بار دیگر میزبان شوکیس جدیدی برای ارائه جزئیات بیشتری از بازی‌های آتی ایکس باکس خواهد بود.

شرکت مایکروسافت در اپیزود اخیر پادکست رسمی ایکس باکس از برنامه‌های آتی خود رونمایی کرد. ردموندی‌ها تأیید کردند که چهار بازی فرست-پارتی ایکس باکس راهی پلتفرم‌های رقیب می‌شوند، اما خبری از بازی‌های Starfield و ایندیانا جونز نخواهد بود. طرفدارها باید منتظر راه‌یابی بازی Diablo 4 به گیم پس در تاریخ ۹ فروردین ۱۴۰۳ (۲۸ مارس ۲۰۲۴) باشند و جزئیاتی از سخت‌افزار تازه ایکس باکس در اواخر سال ۲۰۲۴ به اشتراک گذاشته می‌شود.

مت بوتی، رئیس استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس اعلام کرد که مایکروسافت بار دیگر میزبان شوکیس جدیدی در ماه ژوئن خواهد بود و جزئیات بیشتری از بازی‌های آتی ایکس باکس ارائه می‌کند: «در سال ۲۰۲۴ بیش از ۱۰ بازی برجسته برای انتشار داریم. بازی Hellblade 2، بسته الحاقی Diablo 4، بازی Avowed، بازی Ara، بازی ایندیانا جونز و آثار در دست توسعه دیگر که فکر می‌کنم بتوانیم جزئیاتی از آن‌ها در شوکیس ماه ژوئن به اشتراک بگذاریم.»

درکنار آثاری که مت بوتی به آن‌ها اشاره کرد، مایکروسافت برای انتشار بازی‌های Towerborne و Microsoft Flight Simulator 2024 در سال ۲۰۲۴ برنامه دارد. شرکت اکتیویژن نیز احتمالا با بازی Call of Duty جدیدی به استقبال گیمرها می‌آید که شایعه‌هایی از عرضه این نسخه در ماه اکتبر به‌گوش می‌رسند. شرکت Microsoft اعلام کرد که تعداد کاربران گیم پس از ۳۴ میلیون عبور کرده است و این سرویس در انحصار ایکس باکس و کامپیوتر می‌ماند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده