نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۱

تعداد کاربران ایکس باکس گیم پس از مرز ۳۴ میلیون نفر عبور کرد

مایکروسافت سرانجام پس از ۲ سال آمار جدیدی از تعداد کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، آمار جدیدی از تعداد کاربران ایکس باکس گیم پس منتشر شده است. در جریان پادکست آینده تجارت ایکس باکس، مایکروسافت تایید کرد که تعداد کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس از مرز ۳۴ میلیون کاربر عبور کرده است. پیش از این ۲ سال پیش اعلام شده بود تعداد کاربران گیم پس به ۲۵ میلیون کاربر رسیده است که حالا شاهد افزایش ۳۶ درصدی تعداد کاربران آن طی دو سال گذشته هستیم. این آمار شامل تمامی سه سطح آلتیمیت، استاندارد و کور گیم پس است.

همچنین در این برنامه تایید شد که بازی Diablo 4 در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۲۴ (۹ فروردین ۱۴۰۳) به گیم پس روی کنسول، کلاد و پی سی اضافه خواهد شد. علاوه‌براین، چهار بازی انحصاری ایکس باکس قرار است در آینده برای پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ عرضه شوند که نام این بازی‌ها اعلام نشده است، اما طبق گفته منابع نزدیک، این ۴ بازی شامل بازی‌های Hi-Fi Rush و Pentiment در موج اول و بازی‌های Sea of Thieves و Grounded در موج بعدی خواهند بود.

البته طبق گفته فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت بازی‌هایی چون استارفیلد و ایندیانا جونز قرار نیست روی پلتفرم‌های دیگر عرضه شوند و این بازی‌ها در انحصار ایکس باکس باقی‌ خواهند ماند. همچنین مت بوتی تایید کرد که عرضه روز اول بازی‌های ایکس باکس روی گیم پس در آینده ادامه خواهد یافت و شایعات منتشر شده در رابطه با تغییر این برنامه واقعیت ندارند.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده