نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۱

احتمال عرضه بازی جدید Astro Bot قوت گرفت

گزارش‌‌ها به احتمال عرضه نسخه‌ای جدید از سری Astro Bot در سال جاری اشاره دارند.

گزارش‌های تازه نشان می‌دهند احتمالا سونی در حال برنامه‌ریزی برای عرضه یک نسخه جدید از سری Astro Bot در سال جاری است. این شرکت ژاپنی در روز چهارشنبه اعلام کرد هیچ برنامه‌ای برای عرضه بازی‌های فرست‌پارتی جدید از مجموعه‌های مهم پلی استیشن در طول سال مالی بعدی که از آوریل ۲۰۲۴ شروع می‌شود و در مارس ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد، ندارد. حال گزارش جدید جف گراب از جاینت بامب نشان می‌دهد سونی ممکن است در حال برنامه‌ریزی برای عرضه بازی‌های جدید از مجموعه‌های کوچکتر خود باشد.

گراب دراین‌باره افزود: «ما هم‌اکنون اطلاع داریم بازی Rise of the Ronin در راه پلی استیشن است و می‌دانیم بازی سرویس‌محور Concord برای انتشار در سال جاری برنامه‌ریزی شده است. این‌ها پروژه‌هایی هستند که به‌صورت قطعی برای عرضه در امسال در نظر گرفته شده‌اند. بااین‌وجود ممکن است بازی‌های جدید از فرانچایزهای شناخته شده پلی استیشن در برنامه انتشار امسال باشند اما سونی به‌دلیل محبوبیت و مقیاس کوچکتر در جلسه خود با سرمایه‌گذاران به آن‌ها اشاره نکرده باشد.

سرگرم بودن ربات با گل در بازی Astro Bot Rescue Mission

سونی در بیانیه اخیر خود تنها به مجموعه‌های بزرگی ازجمله God of War و Spider-Man اشاره کرد که بسیار محبوب هستند و مجموع فروش آن‌ها از ۱۵ میلیون واحد بیشتر است. من شنیده‌ام احتمال عرضه بازی جدید Astro Bot در سال جاری وجود دارد؛ بنابراین اگر این اتفاق رخ دهد، برای من بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. می‌توانم دلیل بزرگ نبودن این سری برای سونی را درک کنم اما حداقل امیدوار هستم پلی استیشن بتواند این مجموعه را بزرگتر کند و دیدگاه سونی نسبت به آن را تغییر دهد.»

بازی Astro’s Playroom آخرین نسخه سری Astro Bot بود که روی تمام کنسول‌های پلی استیشن 5 از قبل نصب شده بود و به بازیکن‌ها انواع مکانیسم‌های کنترلر دوال‌سنس را نشان می‌داد. تیم آسوبی که به‌عنوان سازنده سری Astro Bot شناخته می‌شود، از سال ۲۰۲۱ و پس از منحل شدن استودیو ژاپن به تیمی مستقل تبدیل شد. این استودیو در همان سال آگهی شغلی جدیدی پخش کرد که نشان می‌داد تیم مستقر در توکیو روی یک بازی سه‌بعدی تازه کار می‌کند که قرار است بزرگ‌ترین پروژه آن‌ها تا امروز باشد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده