// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۳

سازنده Helldivers 2 برای توسعه محتواهای آینده بازی گسترش پیدا می‌کند

استودیو Arrowhead پس از موفقیت بازی Helldivers 2 اعلام کرد که در جریان سرعت بخشیدن به توسعه محتواهای بعدی آن، موقعیت‌های شغلی‌ مختلفی را ایجاد می‌کند.

موفقیت بازی Helldivers 2 موجب شد تا استودیو Arrowhead دست به گسترش تعداد اعضای خود بزند. یوهان پیلستد، مدیرعامل استودیو اروهد و کارگردان بازی هل‌دایورز ۲ طی پیامی در شبکه مجازی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد که این استودیو به‌دنبال سازندگان بیشتر است. او در این اعلامیه نوشت:

«ما همزمان با موفقیت بازی Helldivers 2 به‌‌دنبال سازندگان بیشتری هستیم تا بتوانیم سرعت و کیفیت برنامه‌‌ محتواهای بعدی این اثر را بهبود ببخشیم. فهرست شغل‌های مورد نیاز به‌زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت، اما درصورتی‌که توسعه‌دهنده ارشد هستید همیشه موقعیت شغلی شما موجود است. همین امروز در استودیو Arrowhead Games نام‌نویسی کنید.»

اروهد پیش‌تر اعلام کرده بود که برنامه این استودیو پس از عرضه بازی Helldivers 2 شامل محتواهای رایگان به‌صورت دشمنان، محیط‌ها، مأموریت‌ها و خط داستانی‌های جدید می‌شود. این بازی که موفقیت‌های زیادی را برای استودیو اروهد به ارمقان آورد، تعداد بازیکن‌های همزمان آن روز به‌ روز بیشتر می‌شود. براساس گزارش‌های اخیر بیش‌از ۲۰۰ هزار نفر به‌صورت هم‌زمان مشغول تجربه هل‌دایورز ۲ روی استیم در اوایل هفته بوده‌اند.

البته باید درنظر داشت که این بازی در زمان عرضه بدون مشکل نبوده است؛ پس‌از گزارش‌های متعدد بازیکن‌ها در مورد باگ‌های بزرگ و مشکلات Matchmaking این اثر، استودیو اروهد سخت در تلاش بود تا با عرضه به‌روزرسانی‌های مختلف موارد گزارش‌شده را رفع کند. طی به‌روزرسانی اخیر این بازی که در روز گذشته منتشر شد بسیاری از مشکلات هل‌دایورز ۲ برطرف شده و شرایط Matchmaking آنلاین آن بهبود یافته است.

بازی Helldivers 2 هم‌اکنون روی پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده