نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۷

کراس اور بازی Destiny 2 با مس افکت تایید شد

استودیوی بانجی از امروز محتوای جدیدی از سری Mass Effect را به‌عنوان بخشی از همکاری اخیر بایوور و EA به بازی Destiny 2 اضافه کرده است.

بایوور و الکترونیک آرتز اخیراً برنامه‌ی همکاری جدیدی را معرفی کردند که به‌عنوان بخشی‌ از فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده‌ی آن امروز شاهد معرفی یک کراس‌اور میان بازی دستینی 2 و سری مس افکت بودیم. براین‌اساس تجهیزات کلاس Normandy شامل فضاپیماها و آرمور شخصیت‌های آن به Destiny 2 اضافه می‌شوند همه بازیکنان می‌توانند به‌صورت رایگان باندل Alliance Requisitions را دریافت و گاردین خود را به زره الهام گرفته از بازی‌های Mass Effect مجهز کنند.

فضاپیماهای کلاس نرماندی از مجموعه بازی‌های Mass Effect که اولین‌بار به‌عنوان SSV Normandy SR-1 به بازی اضافه شده است نیز بخش مهمی از این باندل است. فهرست محتوای باندل معرفی شده، شامل Enhanced Defense Ghost Shell و دو سفینه‌ی Alliance Scout Frigate و Alliance Drop Ship Sparrow می‌شود و در فروشگاه Eververse نیز می‌توانید ست N7 الهام گرفته از زره فرمانده شپرد را برای تایتان‌ها و ست Vakarian با الهام از شخصیت Garrus برای هانترها دریافت کنید. 

همچنین ست Shadow Broker از کاراکتر Liara نیز برای وارلاک‌ها در دسترس قرار دارد. علاوه‌براین موارد، قابلیت فینیشر Omni Strike و ایموت Flux Dance نیز به‌عنوان بخشی از این باندل برای Silver قابل دریافت خواهد بود. تجهیزات باندل Destiny 2 x Mass Effect هم‌اکنون در دسترس قرار دارد و آپدیت محتوای دو ماهه بازی نیز برای ماه آوریل برنامه‌ریزی شده است. همچنین دی ال سی بزرگ Destiny 2: The Final Shape برای پایان داستان بازی Destiny 2 نیز برای چهارم ژوئن برنامه‌ریزی شده است.

این محتوا برای کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود. در مورد سری مس افکت نیز باید گفت که استودیو بایوور در ماه اوت تأیید کرد که بازی بعدی Mass Effect هنوز در مرحله پیش-تولید است. با اینکه جزئیات زیادی از این بازی در دست نیست، اما گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که این نسخه برخلاف بازی Mass Effect: Andromeda اثری جهان-باز نیست و با آنریل انجین ۵ توسعه می‌یابد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده