// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۰

تریلر اخیر ریمیک Silent Hill 2 کیفیت واقعی بازی را نشان نمی‌دهد

رئیس استودیو بلوبر تیم می‌گوید تریلر اخیر ریمیک Silent Hill 2 کیفیت واقعی این بازی را نشان نمی‌دهد.

در مراسم State of Play پلی استیشن بود که تریلر رونمایی‌ از مبارزات بازی Silent Hill 2 پخش شد؛ اما طرفداران خیلی از آن استقبال نکردند. تا زمان نگارش مطلب، در کانال یوتیوب پلی استیشن با نزدیک‌به یک میلیون بازدید، این تریلر تنها ۵۴ درصد لایک گرفته است و تقریبا ۲۹ هزار و پانصد نفر از بین ۶۴ هزار نفر آن را دیسلایک کرده‌اند.

درجریان یک مصاحبه با Inwestorzy.tv، یک کانال خبری لهستانی، از پیوتر بابینو، رئیس بلوبر تیم درباره این بازخورد سوال پرسیده شد. او گفت این تریلر نشان‌دهنده کیفیت واقعی و اصلی بازی نیست و این نظرات منفی به‌خاطر این تریلر منتشر شده است. بابینو با مزاح گفت: «آن کامنت‌های منفی را خودم نوشتم! اما جدا، مسئولیت بخش بازاریابی با ما نیست. این کاملا بر عهده شریک ما [کونامی] است. قطعا این تریلر هویت اصلی بازی را به تصویر نمی‌کشد.»

او ادامه داد: «این تریلر نه نشان‌دهنده بیلد قبلی بازی و نه حالت کنونی آن است. ما سعی می‌کنیم این دید عاطفی را نسبت‌به بازی‌ای که ۲۲ سال پیش عرضه شد، کاملا منعکس کنیم. فکر می‌کنیم وقتی بازیکنان گیم‌پلی اصلی و بازی واقعی را مشاهده کنند، نظرشان کاملا عوض خواهد شد.»

ریمیک سایلنت هیل ۲ ابتدا در سال ۲۰۲۲ معرفی شده بود؛ اما از آن زمان شاهد انتشار اخبار زیادی از بازی نبوده‌ایم. این استودیو اخیرا از طرفداران خواسته بود صبر پیشه کنند تا روند توسعه بازی تکمیل شود. بابینو قبلا در ماه مارس ۲۰۲۳ گفته بود توسعه این بازی در مراحل پایانی قرار دارد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده