نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۴

بازیکن‌های فعال پلی استیشن رکورد شگفت‌انگیزی ثبت کردند

آمار بازیکن‌های فعال ماهانه دو کنسول پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 نتایج شگفت‌انگیزی را نشان می‌دهد.

فروش کنسول‌های پلی استیشن برای شرکت سونی از اهمیت بالایی برخوردار است و این شرکت ژاپنی تاکنون بیش از ۵۵ میلیون واحد پلی استیشن 5 را در سراسر جهان به فروش رسانده است. بااینکه سونی از فروش سخت‌افزاری پلی استیشن 5 رضایت دارد اما تعداد کاربرهای فعال هم در بازتاب موفقیت یک پلتفرم اهمیت زیادی دارند.
شرکت‌های صاحب پلتفرم تمایل دارند بازیکن‌ها مدام به تجربه بازی‌ها مشغول باشند؛ چراکه با افزایش آمار بازیکن‌های فعال، شانس بیشتری برای فروش محصولات ازجمله محتوای گسترشی و اشتراک سرویس‌ها وجود خواهد داشت.

آمار جدید نشان می‌دهد دو کنسول پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 تا پایان دسامبر ۲۰۲۳ به رکورد ۱۲۳ میلیون بازیکن فعال ماهانه رسیده‌اند که دستاوردی شگفت‌انگیز برای سونی به حساب می‌آید. این آمار نشان می‌دهد تعداد بازیکن‌های فعال ماهانه نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۱ میلیون نفر افزایش داشته است. بدیهی است این آمار احتمالا در سه‌ماهه جاری کاهش پیدا می‌کند؛ زیرا بازیکن‌ها در فصل تعطیلات مدت زمان بیشتری را صرف تجربه بازی‌ها کرده‌اند. بااین‌وجود آمار بازیکن‌های فعال کنسول‌های سونی نشان می‌دهد عملکرد پلی استیشن مثبت بوده و محبوبیت آن رو به افزایش است.


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده