// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۰

ایکس باکس سری اس با طرح فیلم Dune جایزه ببرید

شرکت مایکروسافت در آستانه اکران فیلم تل‌ماسه ۲ از کنترلر ایکس باکس معلق در هوا و کنسول ایکس باکس سری اس جدیدی رونمایی کرد.

ایکس باکس نه‌تنها یک بسته الحاقی رایگان با حال‌وهوای فیلم Dune را برای بازی Microsoft Flight Simulator معرفی کرد، بلکه در همکاری با شرکت برادران وارنر و شرکت Legendary Pictures از کنترلری معلق در هوا و یک کنسول ایکس باکس سری اس با ظاهر فیلم تل‌ماسه رونمایی به‌عمل آورد. 

مایکروسافت از این کنترلر با قابلیت معلق‌ماندن در هوا پرده برداشت. این دسته که از یک پایه خاص استفاده می‌کند تا بتواند روی یک صفحه ویژه معلق بماند، طوری طراحی شده است تا به تل‌های ماسه سیاره آراکیس شباهت داشته باشد. کنسول تبلیغاتی این فیلم نیز یک ایکس باکس سری اس ساده با ترکیب رنگ فیلم Dune: Part Two است. البته این کنسول به‌همراه یک پایه مجلل عرضه می‌شود که شبیه هواپیماهای بال‌زن فیلم است.

کنترلر معلق در هوا و کنسول ایکس باکس سری اس با طرح تل‌ماسه به فروش نخواهند رسید، اما بازیکن‌ها می‌توانند با شرکت در یک قرعه‌کشی تبلیغاتی در ایکس (توئیتر سابق) شانس بُردن آن‌ها را داشته باشند. این قرعه‌کشی در بازه زمانی ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ (۱۳ فوریه تا ۲۵ مارس ۲۰۲۴) انجام خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده