نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۵

بازی Dead Island 2 پا به استیم می‌گذارد

بازی Dead Island 2 با نزدیک‌شدن به سالگرد یک سالگی خود از انحصار فروشگاه اپیک گیمز خارج می‌شود.

سال گذشته دنباله بازی Dead Island پس از تقریبا ۱۰ سال انتظار طرفدارها منتشر شد. نسخه کامپیوتر این بازی به‌طور انحصاری در فروشگاه اپیک گیمز منتشر شد، اما اکنون که به تولد یک سالگی Dead Island 2 نزدیک می‌شویم، این بازی  به پلتفرم استیم راه پیدا خواهد کرد.

بازی زامبی‌کشی استودیو Dambuster از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۲ آوریل ۲۰۲۴) یعنی یک سال و یک روز پس از انتشار در فروشگاه اپیک گیمز به استیم راه می‌یابد. علاوه‌بر این بازی Dead Island: Riptide که در سال ۲۰۱۳ منتشر شده بود، حالا به‌طور رایگان ازطریق استیم قابل دریافت است. کاربران استیم تا تاریخ ۲۶ بهمن (۱۵ فوریه) فرصت دارند تا این بازی را به حساب خود اضافه کنند و برای همیشه آن را در فهرست بازی‌های خود داشته باشند.

بازی Dead Island 2 یک بسته الحاقی با نام SOLA خواهد داشت که برای انتشار در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. اولین بسته الحاقی این بازی با نام HAUS در اواخر سال ۲۰۲۳ دردسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. این بازی هم‌اکنون از طریق پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده