نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

بازی Kingdom Come: Deliverance فروش مطلوبی داشت

استودیو Warhorse اعلام کرد که بازی Kingdom Come: Deliverance با گذشت ۶ سال از انتشار بیش از ۶ میلیون نسخه فروش داشته است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Warhorse در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از فروش ۶ میلیون نسخه از بازی Kingdom Come: Deliverance خبر داده است. این خبر در حالی منتشر شده است که این بازی اکشن نقش‌آفرینی ۶امین سالگرد انتشارش را جشن می‌گیرد؛ اثری که در ماه فوریه ۲۰۱۸ دردسترس بازیکن‌ها قرار گرفت.

استودیو وارهورس گفت: «سالگرد انتشار Kingdom Come Deliverance مبارک! مفتخریم که اعلام کنیم فروش این بازی از مرز ۶ میلیون نسخه عبور کرده است. شما باعث شدید که چنین دستاوردی داشته باشیم. پس بسیار سپاسگزاریم.»

بازی Kingdom Come Deliverance در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ (۱۳ فوریه ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شد. این بازی در بحبوحه درگیری‌های سرزمین بوهم در دوران پادشاهی ونتسل چهارم جریان دارد و دارای یک جهان وسیع، سلاح‌ها، لباس‌ها و تکنیک‌های مبارزه مطابق با همان دوره تاریخی است. این بازی اول-شخص دارای طراحی مأموریت غیرخطی است تا راه‌های متعددی برای تکمیل اهداف را ارائه دهد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده