// سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۷

ریمیک بازی Silent Hill 2 در آخرین مراحل ساخت قرار دارد

همزمان با تایید یکی از تهیه‌کنندگان شرکت کونامی، بازی Silent Hill 2 Remake در مراحل پایانی توسعه قرار دارد و انتظار می‌رود که در سال جاری عرضه شود.

بااینکه نسخه ریمیک بازی Silent Hill 2 طی رویداد پیشین State of Play پلی استیشن نمایشی را به خود اختصاص داد، هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این اثر اعلام نشده است. در اوایل سال به‌نظر می‌رسید که پلی استیشن سال ۲۰۲۴ را برای انتشار این اثر در نظر گرفته باشد، اما نمی‌توان این تاریخ را با قطعیت پذیرفت؛ چراکه هنوز شرکت Konami به‌عنوان ناشر سایلنت هیل تاریخ مشخصی را اعلام نکرده است.

به‌هرصورت، براساس اطلاعات منتشر شده از کونامی روند توسعه ریمیک سایلنت هیل ۲ در مراحل پایانی خود قرار دارد و این خبر می‌‌تواند حاکی از نزدیک بودن تاریخ انتشار بازی باشد. موتوی اوکاموتو، تهیه‌کننده سری بازی سایلنت هیل در کونامی طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که نسخه ریمیک سایلنت هیل ۲ «در مراحل پایانی توسعه قرار دارد» و از در اختیار گذاشتن اطلاعات بیشتر از این بازی خودداری کرد. او در این مصاحبه اظهار داشت:

«ما در مراحل پایانی توسعه هستیم و من متأسفانه نمی‌توانم اطلاعات بیشتری را از آن با شما در میان بگذارم. سایلنت هیل ۲ همان‌چیزی خواهد بود که تصور کرده‌اید، اما با ظاهری زیبا که موجب ساده‌تر شدن تجربه بازی در عصر جدید می‌شود و خاطرات گذشته‌ را برای شما زنده می‌کند.»

این اولین باری نیست که چنین خبری از سوی سازندگان نسخه ریمیک سایلنت هیل منتشر می‌شود؛ استودیو بلوبر تیم در روزهای ابتدایی معرفی بازی در سال ۲۰۲۲ اعلام کرده بود که این اثر به مراحل پایانی توسعه خود نزدیک می‌شود، اما طی ماه‌های آتی بیانیه‌ی خود را تکرار کرد. مدیرعامل استودیو بلوبر تیم در ماه ژانویه اعلام کرد که بازاریابی و تبلیغات بازی «به‌زودی» آغاز می‌شود.

بازی Silent Hill 2 Remake در تاریخ نامعلومی برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده