نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

ایکس باکس زمان رونمایی از برنامه‌های آتی خود را اعلام کرد

شرکت مایکروسافت در یک پادکست ویژه به میزبانی فیل اسپنسر، سارا باند و مت بوتی از برنامه‌های آتی ایکس باکس رونمایی خواهد کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مایکروسافت از برگزاری یک پادکست ویژه در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ (۱۵ فوریه ۲۰۲۴) خبر داد. در این پادکست فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت، سارا باند، رئیس ایکس باکس و مت بوتی، رئیس استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس از برنامه‌های آتی ایکس باکس رونمایی می‌کنند. هفته گذشته فیل اسپنسر تأیید کرد که رویدادی برای ارائه جزئیات بیشتر از چشم‌اندازهای آینده ایکس باکس برگزار می‌شود.

با اینکه هیچ‌یک از این موارد رسما تأیید نشده است، از مدت‌ها پیش شایعه‌هایی مبنی‌بر انتشار بازی‌های فرست-پارتی ایکس باکس به پلتفرم‌های رقیب نظیر نینتندو سوییچ و پلی استیشن 5 به گوش می‌رسند. گزارش‌های اولیه از راه‌یابی بازی Hi-Fi Rush و Sea of Thieves به دیگر پلتفرم‌ها حکایت داشتند، اما در ادامه شایعه‌هایی از عرضه بازی‌های Starfield ،Indiana Jones and the Great Circle و Senua’s Saga: Hellblade 2 برای PS5 نیز منتشر شد.

زمان مشخص خواهد کرد که این شایعه‌ها صحت دارند یا خیر. ظاهرا هفته گذشته فیل اسپنسر در یک جلسه پرسش‌وپاسخ داخلی اعلام کرده است که ساخت کنسول‌های ایکس باکس ادامه می‌یابد. به‌نظر می‌رسد که ردموندی‌ها درحال‌حاضر هیچ برنامه‌ای برای توقف ساخت کنسول‌های ایکس باکس ندارند و این سخت‌افزارها همچنان بخشی از استراتژی آن‌ها خواهند بود. خوشبختانه زمان زیادی تا انتشار جزئیات بیشتر از آینده ایکس باکس باقی نمانده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده